سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق رزین نمای ساختمان در کرج و حومه

نظر

اجرای عایق رزین نمای ساختمان در کرج و حومه : رزین نما یا عایق کاری نما دلایل مختلفی از جمله جلوگیری از جذب رطوبت و آب، شوره زدن در آجر و سنگ، همینطور رنگ پریدگی و فرسایش مصالح بدلیل باران های اسیدی و تابش روشنایی خورشید دارد و بیشتر معماران از این تولیدها در زمینه ایزولاسیون نما به کارگیری می کنند. رزین های پایه نفتی که به جهت تابش نور خورشید بعداز گذشت یکسال مستهلک گردیده و دچار تغییر‌ و تحول رنگ می گردند و به مرور زمان کیفیت خویش را از دست می‌دهند. شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت در زمینه انواع رزین نما که بر مبنا فناوری نانو تعریف شده اند فعالیت می کند و رزین ها ی این کمپانی هم موجب براق شدن و هم در عین حال آب بندی نما را انجام می‌دهد.

اجرای عایق رزین نمای ساختمان در کرج و حومه

این مواد به جهت نفوذ کردن در بافت سنگ و یا این که ملات به مرور زمان از میان نمی رود زیرا بر روی سطح تشکیل لایه نمی دهند ابدا پوسته پوسته نمی‌شوند. از شاخصه های مهم این مواد مقاومت در مقابل مواد شوینده اسیدی و غیر اسیدی، اشعه UV، گاز CO2، ضد خزه و جلبک بودن و تحمل دمای 75- تا 350+ درجه سانتیگراد هست که فشارهای مثبت و منفی رطوبت راکنترل می‌نماید.

صدمات ناشی از آب و جلوگیری از صدمات با استفاده از رزین نمای ساختمان :

الف-صدمات ظاهری ناشی از آب

1-شوره زدگی

2-پوسته پوسته شدن رنگ

3-قارچ ها

4-کپک ها

5-کثیف شدگی زود هنگام

که اگر رزین نمای ساختمان انجام دهیم این اتفاقات نمی افتد .

ب -صدمات ساختاری ناشی از آب

1- واکنش سیلیکات قلیایی

2-یخ زدگی و ذوب شدن پیاپی در مصالح

3-کربونیزاسیون / باران های اسیدی / سولفاته شدن

4-خردگی آهن آلات به کار رفته در اسکلت ساختمان

5-ایجاد ترک در اثر کاهش انعطاف و افزایش حجم

رزین نمای ساختمان از این پیشامدها جلوگیری می کند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین کاری ساختمان رزین کاری ساختمان, رزین نما در کرج

رزین مایعی شفاف بر اساس اکریلیک که به همرا مواد اصلاح کننده نانو بر پایه آب می باشد که محافظ بسیار قوی برای نمای ساختمان می باشد که پس از کم آب شدن براق و سخت می گردد و برای ضدآب ساز و عایق نمای سیمانی و آجری به کار می‌روند. رزین به طور یک لایه بی رنگ روی سطح نشسته، سطح را ضد آب کرده، رنگ را تغییر نمی دهد و همینطور حالت خیسی، براقیت و درخشندگی به نمای ساختمان می دهد. رزین نما را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می نماید که منجر افزایش طول عمر سنگ و خشت و نمای ساختمان می‌گردد. رزین کاری می بایست یک روز بعد از اتمام عمل شست و شو صورت پذیرد چون بایستی برای انجام رزین کاری نما و سطح نما کم آب شود زیرا رزین و جلا دهنده نما تشکیل‌ شده از مواد شیمیایی و چسبناک می باشد و در صورت خشک نبودن نما و سطح مربوطه نما یا این که سفیدک میزند و یا این که اثری نمی کند.