سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق رطوبتی واترپروف جایگزین عایق های سنتی

نظر

عایق رطوبتی واترپروف جایگزین عایق های سنتی : این عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام پشت بام است و از قیرگونی و ایزوگام برای بام بهتر است و مخصوص پشت بام های تازه ساخت هست و  بهترین پوشش برای پشت بام های تازه ساخت است ،عایق بام طوری طراحی شده است که تحت هیچ شرایطی سوراخ نمی شود و بهترین عایق پشت بام روز اروپا است. عایق جایگزین ایزوگام طی چند لایه اجرا می شود لایه اول به داخل ملات شیب بندی نفوذ می کند و ملات شیب بندی را مقاوم و ضدآب می کند لایه بعدی عایق دو جزئی معدنی اجرا می شود و لایه بعد توری فایبر گلاس بر روی پشت بام نصب می شود و بعد از آن نیز با چند بار اجرای عایق دو جزئی چشمه های توری را پوشش داده می شود و سپس با عایق های پلیمری رنگی مقاوم  در برابر uv سطح پشت پوشش داده می شود و در نهایت با اجرای عایق ضد سایش یک لاک سخت و مقاوم در برابر ضربه بروی پشت بام ایجاد می شود و حتی اگر ضربه ای به عایق خورده بشه باز عایق سوراخ نمی شود.

عایق رطوبتی واترپروف جایگزین عایق های سنتی

با توجه به موقعیت جغرافیایی ساختمان و نمای آن، باید جنبه های مهمی را در نظر گرفت. به عنوان مثال، خانه های در معرض بارندگی مداوم باید به صورت ضد آب طراحی شوند. در پاسخ به این سؤال که بهترین ماده ضد آب برای پشت بام کدام است باید گفت که ارزیابی توسط کارشناسان انجام میشود. تمامی مواد آب بندی با انواع سقف سازگار نیستند. به عنوان مثال، پلی استایرنهای منبسط شده و اکسترود شده نباید در تماس مستقیم با پلی وینیل کلراید یا PVC باشند. علاوه براین، غشاهای قیر اصلاح شده و غشاهای داخلی معمولی برای استفاده مستقیم بر روی عایق های پلاستیکی یا فوم توصیه نمی شوند. منطقه دیگری که به واترپروف شدن نیاز دارد، تراس و بالکن است. در هنگام انتخاب انواع عایق رطوبتی برای پشت بام، بالکن ها و تراس ها، باید چند نکته را در نظر بگیرید. مهم ترین نکته تأثیر انبساط و انقباض در سیستم های عایق کاری است. درنهایت ترافیک سقف نیز میتواند به میزان قابل توجهی روی ماده ضدآب سیستم پشت بام تاثیر داشته باشد. در همین راستا، پیمانکاران باید بارهای ترافیکی را پیش بینی و یا از نزدیک ارزیابی کنند.جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی پشت بام موزاییکی آب بندی پشت بام موزاییکی, عایق رطوبتی نانو

اگر پشت بام ساختمان شما با موزاییک یا سرامیک است و در حال حاضر دچار نشتی شده است باید از عایق کاری پشت بام استفاده کنید. این نوع عایق کاری بی رنگ است و بعد از استفاده از آن، علاوه براینکه آب بندی پشت بام انجام می شود، در زیبایی  و جلادهی پشت بام نیز موثر است. برای آب بندی پشت بام موزاییکی ایزوگام مناسب نیست زیرا ایزوگام روی سطوح صیقلی ماندگاری و چسبندگی ندارد. همچنین زیبایی پشت بام را از بین می برد و تولید گرما و حرارت می کند در صورتی که در عایق نانو بام حرارت جذب نمی شود و باعث می شود تا دمای کلی ساختمان کاهش یابد.