سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی عایق قیر امولسیونی در سازه های بتنی مدفون

نظر

 کارایی عایق قیر امولسیونی در سازه های بتنی مدفون : ایجاد ترک در سازه های بتنی به لحاظ از دست دادن آب اختلاط در حالت خمیری، یکی از معضلات موجود برای کارفرمایان و مجریان محترم سازه های بتنی می باشد. وقتی بتن در حالت خمیری ، آب از دست می دهد و یا آب اختلاط توسط مقاطع پیرامون جذب می شود ، پدیده جمع شدگی و افت حجمی در بتن اتفاق می افتد که در نهایت منجر به ایجاد ترک های سطحی و یا عمقی در بتن خواهد شد. ترک ها بهترین و ساده ترین راه نفوذ یون ها و مواد مخرب به داخل بتن و ایجاد خوردگی بر روی شبکه میلگردی می باشند .

کارایی عایق قیر امولسیونی در سازه های بتنی مدفون

نفوذ یون ها و عوامل محیطی مخرب ، در سازه های بتنی مدفون و یا نیمه مدفون در خاک مانند فونداسیون ها، شدیدتر است و عوارض جبران ناپذیری را برای سازه ایجاد خواهد نمود . برای جلوگیری از نفوذ یون های مخرب خاک به بتن و همچنین ممانعت از کم شدن آب نیاز به ایجاد یک پوشش مناسب برای سطوح بتنی که بصورت مدفون و یا نیمه مدفون در خاک قرار گرفته اند و یا در معرض گرد و خاک هستند ، وجود دارد . عایق امولسیونی قیری، گزینه ای مناسب برای محافظت از بتن های مدفون و نیمه مدفون در برابر نفوذ یون های مخرب خاک می باشد. عایق امولسیونی ، مایع غلیظی به صورت امولسیون بر پایه قیر و افزودنیهای اصلاح کننده است که میتوان آن را به صورت خالص یا رقیق شده با آب روی سطوح اعمال نمود . پس از اجرای عایق امولسیونی روی سطح بتنی پس از گذشت مدتی مشخص ، آب موجود در ساختار محصول ، تبخیر شده و یک لایه مقاوم و قابل انعطاف به جای می ماند که پس از خشک شدن دیگر قابلیت انحلال در آب را ندارد. عایق امولسیونی برای اجرا روی سطوح، آماده مصرف است و نیازی به اعمال حرارت قبل از اجرا ندارد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رطوبتی امولسیونی عایق های رطوبتی امولسیونی, قیر امولسیونی در کرج

پوشش امولسیونی سطوح داخلی مخازن آب ، استخرها و لوله های آب، عایق کاری سقف ها ، زیرزمین ها و تونل ها و محافظت از سطوح بتنی و فلزی کاربرد فراوانی دارد. این عایق ماده ای است یک جزئی که بر پایه بیتومن رابر و رزین های امولسیون فایر تولید می گردد. هموسیل 90 در برابر عوامل جوی ، املاح معدنی و اسید های رقیق دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از چسبندگی فوق العاده بالائی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است. این ماده به راحتی با آب رقیق شده و برای عایق کاری سطوح مختلف استفاده می گردد.