سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عایق نانو آب بندی استخر رنگی

نظر

قیمت عایق نانو آب بندی استخر رنگی : در بسیاری از موارد توقع کارفرمایان علاوه بر عایق کاری ، رنگ نمودن سطح نیز بصورت همزمان می باشد. نانو عایق رطوبتی رنگی محصولی کارآمد و منحصر به فرد است که علاوه بر عایقکاری سطوح مختلف، موجب زیبایی سطح می شود ، این محصول بهترین جایگزین برای ایزوگام جهت پوشش بام و همچنین گزینه مناسبی برای رنگ نما می باشد .عایق رنگی نما نوعی پوشش آب بندکننده است که از رزین های آکریلیک و الاستومری آب پایه ساخته شده است و پس از خشک شدن ، غشایی الاستیسیته و کاملاً ضد آب روی سطح ایجاد می کند .

قیمت عایق نانو آب بندی استخر رنگی 

نانو عایق رطوبتی رنگی را می توان بر روی انواع سطوح بتنی ، سیمانی ، فلزی ، سطوح ایزوگام یا آسفالت شده ، موزائیک ها ، چوب و ... به راحتی اجرا نمود. البته به شرطی که سطح زیر کار چرب یا جلبک زده نباشد.نانو عایق رطوبتی رنگی در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارد و در فام های روشن تا 30 درصد از هدر رفتن مصرف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند. نانو عایق رطوبتی رنگی دارای انعطاف پذیری و الاستیسیته بالایی می باشد و در بازه های دمایی مختلف خواص کشسانی خود را حفظ می کند. این محصول هیچ گونه آلودگی برای آب شرب ندارد و می توان از آن به راحتی برای پوشش سطوح مخازن آب و استخرهای شنا و پرورش ماهی به عنوان رنگ عایق استفاده نمود. قیمت عایق نانو استخر سرامیکی برای استخر سرامیکی به ازای هر 10 متر مربع 1 لیتر عایق بی رنگ غلیظ بابت بندکشی و به ازای هر 5 مترمربع  1 لیتر عایق بی رنگی رقیق نانو مورد نیاز است که با توجه به قیمت هر لیتر عایق های نانو رنگی و بیرنگ هزینه عایق هر متر استخر سرامیکی محاسبه می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رنگی استخر عایق های رنگی استخر, انواع پوشش آب بندی

این عایق ها برای عایقکاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آبنما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است. عایق نانو پلیمری نانو پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است. پس از اجرا روی سطح تغییر شکل می دهد و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود. مهمترین نکته در زمان اجرا ، توجه به خشک بودن صد درصدی سطح است . عدم توجه به این نکته تبله کردن عایق پس از اجرا را به همراه خواهد داشت.