سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه بهترین عایق های رطوبتی درزگیری چسب استخر

نظر

عرضه بهترین عایق های رطوبتی درزگیری چسب استخر : استخرها مکان های تفریحی مناسبی برای تمام فصول می باشند ولی باید در نظر داشت که مانند هر سازه دیگری استخر ها هم نیاز به نگهداری و مراقبت های ویژه ای دارند.یکی از مهم‌ترین نکات در ساخت و نگه‌داری از یک استخر توجه به آب ‌بندی استخر است؛ مواد تشکیل دهنده استخر ها که عمدتا سیمان و مواد نفوذ پذیر هستند باعث درز احتمالی آب در میان این مواد سیمانی شده و در نهایت باعث ترک استخر و خرابی آن خواهد شد. کسانی که به استفاده از استخر علاقه دارند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که از آنجایی که بیشتر استخرها از سیمان ساخته شده‌اند بنابراین باید با عایق‌بندی استخرها از تخریب و نشت کردن آب در آن جلوگیری شود.

عرضه بهترین عایق های رطوبتی درزگیری چسب استخر

در فرآیند ساخت استخر ( ساخت جکوزی ) یا هرنوع سازه ای مانند مخازن ذخیره آب  که قرار است حجم بالایی از آب را در درون خود نگه دارند ، یکی از مراحل مهم و بسیار حساس ، آب بندی است. مرحله آب بندی استخر نیازمند تجربه و تخصص ویژه ایست. روشهای سنتی آب بندی امروزه جای خودشون رو به روشهای مدرن آب بندی هم در روش کار و هم در مصالح مورد استفاده جهت آب بندی داده اند. هنگام ساخت استخر یا هرنوع مخزن آبی ، از ویژگیهای مهم آب بندی با کیفیت میتوان به عمر بالای آن و همچنین ضریب اطمینان بالا در محافظت از سازه در برابر نفوذ آب اشاره کرد. از مصالح اصلی مورد استفاده در آب بندی استخر در روش های جدید می توان به چسب و سیمان اشاره کرد. همچنین در موارد بسیار حساس میتوان از عایق فایبرگلاس جهت آب بندی استخر استفاده نمود. با توجه به اینکه هدف از ساخت یک استخر حفة حجم زیادی از آب می باشد یکی از حساس ترین مراحل ساخت استخر و جکوزی مرحله آب بندی آن است. امروزه آب بندی استخر با مواد گوناگونی صورت می گیرد که معمول ترین و مرسوم ترین آنها چسب های بتن یا اصطلاحا SA12  و محلول Z90 می باشند. توصیه می کنیم برای آب بندی استخر خود به هیچ عنوان از مواد قیرگونی و ایزوگام استفاده ننمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب عایق استخر چسب عایق استخر, انواع عایق درزبندی

طرح اختلاط مناسب برای آب بندی و اجرای استخرها یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است. اگر کلیه مواد و روش‌های نوین آب بندی و محافظت استخر نیز به کار رود، در صورت ضعف در سازه و ترک خوردن قسمتی از استخر تمام اقدامات انجام شده باطل خواهد شد. پس دقت در اجرا و انجام مطالعات کافی از ساختار ژئوتکنیکی منطقه و به کاربردن مصالح مناسب و اکیپ اجرایی قوی ضامن کیفیت نهایی استخر خواهد بود.