سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق صوتی روکار دکوراتیو فومی در گلشهر

نظر

فروش عایق صوتی روکار دکوراتیو فومی در گلشهر : عایق صوتی انواع مختلفی دارد که هر کدام تاثیر و کاربرد متفاوتی دارند. عایق‌های صوتی برای نصب در محیط‌های بیرونی و داخلی استفاده می‌شوند. در حقیقت عایقکاری صوتی باعث کاهش و یا حذف ورود و خروج صدا می‌شود. بعضی از عایق‌‍‌ها صدا را جذب می‌کنند و مانع از انعکاس صوت و ایجاد همهمه در محیط می‌شوند. این عایق‌ها بیشتر در محیط‌های داخلی کاربرد دارند. به طور کلی انواع عایق صوتی به عایق صوتی توکار و عایق صوتی روکار تقسیم می‌شود. عایق صوتی توکار را می‌توان هم در هنگام ساخت بنا و هم بعدها در ساختمان‌های ساخته شده با بنایی مختصری به کار برد. از معروف‌ترین عایق‌های توکار می‌توان به عایق‌های صوتی نانو، فوم اکس پی اس، ورقه‌های یونولیتی، فوم اسپری شونده پلی یورتان، فوم بازیافتی ریباند، عایق پشم شیشه و فوم‌های عایق لوله اشاره کرد.

فروش عایق صوتی روکار دکوراتیو فومی در گلشهر

عایق صوتی روکار را می‌توان در انواع سطوح داخلی نصب کرد. انواع عایق صوتی روکار شامل فوم شانه مرغی ، فوم عایق صدای صاف ، فوم منشوری (گوه‌ای یا هرمی) ، پنل های آکوستیک دکوراتیو و عایق‌های دکوراتیو می‌باشد. البته این صنعت بسیار رو به رشد است و عایق‌های صوتی مدام به انواع موجود اضافه می‌شوند. المان‌های دیگری برای کاستن انتقال صدا و عایقکاری صوتی وجود دارند. مانند پنجره های دوجداره UPVC ، موکت های عایق، دیوارپوش ها، برخی مدل های کفپوش و یا درزبندی در و پنجره. عایق صوتی دکوراتیو که به آن پنل عایق صوتی هم گفته می‌شود، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذاب تولید می‌گردند. کیفیت این پنل‌ها، به ضخامت و جنس آن‌ها بستگی دارد. اما جاذبه اصلی آن‌ها تنوع در طرح و رنگ و ابعادشان است. برای نصب این عایق‌ها یک ورق مخصوص چسب‌دار به اندازه همان فضای مورد نظر نسب می‌شود و سپس پنل‌ها روی آن نصب می‌گردند.  کارشناسان حوزه نصب عایق، توصیه می‌کنند که برای گرفتن بهترین نتیجه از نصب عایق صوتی دیواری دکوراتیو، بهتر است هر دو طرف یک دیوار، این عایق نصب شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی روکار دکوراتیو عایق صوتی روکار دکوراتیو, پوشش عایق صدا

فوم عایق صدا نوعی از انواع عایق صوتی است که بصورت ورقه‌‌ای ساخته می‌شود. سلول‌های هوایی موجود در بافت این فوم‌ها باعث ضعیف شدن امواج صوتی می‌شوند. به گونه ای که با کاهش صدا مانع آزارهای صوتی می‌گردند. فوم عایق صوتی را می‌توان به عنوان عایق صوتی کف، عایق فوم صوتی دیوار و عایق صوتی سقف در محیط‌هایی مثل مسکونی ، اداری و بیمارستانی مورد استفاده قرار داد. همچنین این فوم‌ها با جلوگیری از خروج صدا در سالن‌های نمایش، آمفی‌تئاترها ، استودیوهای ضبط صدا و سالن‌های کنسرت و ... کاربرد دارند.