سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق نانو پلیمری پایه آب در پشت بام

نظر

اجرای عایق نانو پلیمری پایه آب در پشت بام : عایق رطوبتی پوششی جهت جلوگیری از ورود و خروج آب از رطوبت ناشی از برف، باران، فشار منفی و جلوگیری از ورود آب‌های زیرزمینی به داخل است که در پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی، سطح موزاییک، گنبد مساجد، شیروانی، ساندویچ پانل، دیوار، دیواره پارکینگ، چاله آسانسور، روف گاردن و… مورداستفاده قرار می‌گیرد. این محصول جهت جلوگیری از نشتی و خروج آب از استخر، جلوگیری از نفوذ آب از بام به داخل ساختمان و تمامی سطوحی ساختمان کاربرد دارد. عایق مایع، انواع محصولات آب بند من‌جمله موارد ذیل را دارا می‌باشد.

اجرای عایق نانو پلیمری پایه آب در پشت بام

این عایق ها برای عایق کاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آبنما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است. عایق نانو پلیمری نانو پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است. پس از اجرا روی سطح تغییر شکل میدهد و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود. مهمترین نکته در زمان اجرا ، توجه به خشک بودن صد درصدی سطح است . عدم توجه به این نکته تبله کردن عایق پس از اجرا را به همراه خواهد داشت. این عایق مانع از عبور رطوبت میشود و سطح را کاملا عایقکاری میکند.خاصیت کشسان این محصول در برابر ترک های مویی و سطحی کاملا مقاوم بوده و پاره نمی شود. تنوع رنگی بالا،ضد اشعه UV، ضد سایش،خاصیت کشسان بالا،مقاومت بالا دربرابر اسید از دیگر مزایای عایق های رنگی نانویی می باشد. یکی از مهمترین مزایای این رنگ ضد آب سرعت بالا و سادگی در اجرای آن برروی سطوح است بصورتی که با کمی دقت حتی توسط خود شخص نیز قابل اجرا بوده و میتواند سطح مورد نظر خودرا عایقکاری رطوبتی و رنگ آمیزی نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پوششی نانو عایق رطوبتی پوششی نانو, انواع عایق های نانو

همان طور که گفته شد عایق های نانو با موادی از جنس پلیمر ساخته شده که توسط تکنولوژی نانو تغییراتی در سطوح ظاهری اتم های آن صورت می گیرد. در نتیجه عایقی با کیفیت بالا در اختیار ما قرار می گیرد. این تغییرات در ابعاد نانو متری سطوح مولکولی مواد و با ایجاد پیوندهای دوار هواگذر باعث افزایش عمر عایق رطوبتی می گردند. به همین دلیل عایق نانو، نسبت به سایر عایق های رطوبتی مقرون به صرفه تر می باشد. ماده پایه بکار رفته در این محصول رزین های آکرلیک می باشد. عایق نانو، یکی از بهترین مواد برای جایگزینی عایق های سنتی مانند ایزوگام است. در واقع این عایق پوششی است متشکل از مواد پلیمری و لاستومری برپایه آب،  که پس از عایق کاری روی سطوح  و خشک شدن عایق،سطوح کاملا آب بندی می شود.