سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پوشش محافظتی تک جزئی بر پایه آب امولسیونی

نظر

خرید پوشش محافظتی تک جزئی بر پایه آب امولسیونی : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی ، مایعی ویسکوز بصورت امولسیون است که بصورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود . وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن می باشد . در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد ، استفاده از عایق امولسیونی می باشد . عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد می باشد . محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون ها ، دیوارهای حائل ، زیر زمین ها ، تونل ها و … باید انجام شود که به راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل اجرا می باشد .

خرید پوشش محافظتی تک جزئی بر پایه آب امولسیونی

یک پوشش محافظتی تک جزئی بر پایه آب می باشد  که حاوی امولسیون قیری و افزودنی های خاص می باشد. رنگ این محصول ابتدا قهوه ای تیره بوده و بعد از خشک شدن به ماده ای سیاه رنگ تبدیل می گردد و با ایجاد یک لایه محافظتی مانع از ورود آب، املاح و یونهای مخرب به داخل بافت بتن می گردد.بسته به میزان املاح و یونهای مخرب موجود در خاک و آب مجاور سازه بتنی(علی الخصوص یون سولفات و کلراید) ضخامت پوشش با این ماده تعیین می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

امولسیون قیری پایه آب امولسیون قیری پایه آب, انواع پوشش قیری

موارد کاربرد پرایمر امولسیونی (قیری) چیست؟

  • مناسب جهت محافظت از بتن های مدفون و نیمه مدفون در خاک مناسب برای عایق کاری دیوارها و سقف ها
  • مناسب برای عایقکاری سطوح خارجی استخرها و مخازن آب
  • مناسب برای عایقکاری سطوح خارجی تصفیه خانه ها
  • قابلیت عایقکاری دیواره های خارجی سیلوهای نگهداری آرد و گندم
  • مناسب جهت پوشش دهی لوله های سیمانی یا فلزی
  • ایجاد لایه محافظ در برابر بخار
  • استفاده به عنوان آسفالت سرد در صورت اختلاط با ماسه مناسب.

این محصول تک جزئی مایع، بـر پایـه قیـر و رزین های امولسیونی است که دارای چسبندگی بسیار عالی بوده و پـس از خشک شدن تبدیل به ?یه ای سخت و سیاه رنگ می شود. این محصول قابلیت رقیق شدن با حلال های هیدروکربنی را داشته و پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده از هم ازخواص آب بندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی، برخوردار خواهد بود. به دلیل وجود ترکیبات مناسب در این ماده قیری، در موقع اجرا بسیار نرم و قابل اجرا است و بصورت سرد قابل اجراست.