سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع عایق های الاستومریک صوتی و نسوز

نظر

قیمت انواع عایق های الاستومریک صوتی و نسوز : قیمت انواع عایق های الاستومریک با توجه به فاکتور های متعددی تعین می شوند که می توان گفت این قیمت ها در بازار و کارخانجات تولیدی بر اساس متراژ و ضخامت آن و وزن عایق و ساده یا چسب دار بودن آن و همینطور چسب دار مسلح که دارای روکش آلومینیومی می باشد جهت مقاومت بیشتر در شرایط محیطی سخت استفاده می شود .از عومل دیگر که بر قیمت این کالا تاثیر بسزایی می گذارد مواد اولیه است که با توجه به وارداتی بودن آن و نوسان قیمت ارز باعث افزایش یا کاهش قیمت مواد اولیه فوم الاستومری می شود.

قیمت انواع عایق های الاستومریک صوتی و نسوز 

عایق الاستومری صوتی فوم صوتی الاستومریک  از فوم لاستیکی سلول بسته تولید و ساخته می شود که این نوع عایق های الاستومریک  دارای بافت سلولی غیر متخلخل و بست? بزرگتر از نود درصد می باشد. این نوع عایق الاستومری به شکل و فرم  پشت چسبدار و روکش آلومینیومی و بدون چسب هم تولید می شود و در سایز و ابعاد و اشکال مختلف به فروش می رسد. عایق الاستومری صوتی ، دارای پایداری بسیار خوبی است  و استحکام  خیلی زیاد در برابر منتشر شدن  صوت، کندانس و فقدان حرارت دارد. به علت برش دادن  راحت و آسان چسبکاری در نصب نمودن این نوع از عایق های الاستومر ، هنگام اجرای پروسه نصب  نمودن عایق، بیشتر از چهل درصد کاهش پیدا می کند. لازم به ذکر است ، به دلیل به استفاده نکردن از ماده های مضر برای محیط زیست و آدم ها در ساخت عایق الاستومری صوتی ، هیچگونه  ضرری برای سلامت انسان ندارد و کاملا با محیط سازگار و به آن آسیبی نمی رساند. این محصول الاستومریک همان گونه که بیان شد کاملا دوستدار طبیعت است . کمترین آسیب را برای تخلیه لای? اوزون ODP و بالا بردن  گرما زمین GWP دارد و براساس استانداردهای سازه به منظور دریافت بیشتر نقاط LEED است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم الاستومری عایق صوتی فوم الاستومری عایق صوتی, عایق کاری صوتی با فوم

عایق های پنلی صوتی که به عنوان عایق آکوستیک شناخته می شوند می توانند جهت آکوستیک کردن دیوار(عایق صدا کردن اتاق) به خصوص به عنوان عایق صوتی دیوار مشترک، آکوستیک کردن سقف (عایق صوتی سقف) و همچنین به عنوان عایق صوتی برای کف مورد استفاده قرار گیرند. عایق های آکوستیک به علت مقاومت مکانیکی بالا ، دارای دوام و استحکام بیشتری نسبت به سایر عایق های تأسیساتی و با مقاومت مکانیکی مناسب قابل استفاده در زیرسازی های پروژه های ساختمانی و صنعتی می باشند.