سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق واتر سیل مایع نفوذگر سیلیکاتی بر پایه نانو

نظر

فروش عایق واتر سیل مایع نفوذگر سیلیکاتی بر پایه نانو  : این نوع عایق هم مانند سایر عایق های ضد رطوبت کاربرد های فراوانی دارد. از جمله کاربرد های عایق های ضد رطوبت نانو می توان به استفاده برای عایق کردن نمای ساختمان و عایق کردن پشت بام اشاره کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های عایق های رطوبتی نانو این است که دوام آن ها بسیار زیاد است. در نتیجه طول عمر و عملکرد ضد رطوبتی این نوع عایق ها زیاد است. دیگر ویژگی های عایق های رطوبتی نانو وزن کم آن است. واتر سیل مایع نفوذگر سیلیکاتی بر پایه نانو ، کاملا بی رنگ  که با نفوذ خود به بافت مصالح، باعث ایجاد خاصیت آب بندی درازمدت می شود،بدون اینکه کوچک ترین تغییر رنگ یا براقیت ایجاد کند. با این محصول می توان کلیه سطوح بتنی ،  سنگی،آجری،خشتی ، سیمانی و…،گچی ،کاهگلی و..را صد درصد و برای مدت طولانی ضد آب کرد.

فروش عایق واتر سیل مایع نفوذگر سیلیکاتی بر پایه نانو

محلول های نانو رنگ موجب کاهش مصرف انرژی میشود؛ زیرا دارای خواص عایقبندی (عایق رطوبتی) منحصر به فردیست ، بطوری که اتلاف حرارت از طریق دیوار و سقف را کاهش میدهد. خواص عایق رطوبتی در رنگ ، از یک مانع حرارتی خاصی تشکیل شده که بطور قابل توجهی اتلاف حرارت را کاهش میدهد به طوری که باعث افزایش درجه حرارت اتاق در زمستان و کاهش دما جهت خنک کردن محیط در تابستان خواهد شد. واتر سیل مایع نفوذگر سیلیکاتی بر پایه نانو ، کاملا بی رنگ که با نفوذ خود به بافت بتن و دیگر مصالح ، باعث ایجاد خاصیت آب بندی درازمدت می گردد، بدون اینکه کوچکترین تغییر رنگ یا براقیت ایجاد کند. با این محصول میتوان کلیه سطوح بتنی ، سنگی،آجری،خشتی ، سیمانی و...،گچی ،کاهگلی و... را صد درصد و برای مدت طولانی ضد آب نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق واترسیل در کرج عایق واترسیل در کرج، عایق رطوبتی واترسیل

مزایای مصرف واتر سیل : غیر سمی، غیر اشتعال ،ضد uv نفوذ در لایحه های سطحی با توجه به نوع و بافت مصالح ، عدم ایجاد لایه ویا تغییر رنگ عدم تغییر در مات بودن ویا براقیت سطح مصالح حذف شوره های سطحی و عدم شوره زدگی مجدد در سطح مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالا در برابر دوره های سرما و یخبندان تا 300 دوره افزایش دهنده مقاومت سایش سطح تا میزان 40% افزایش عمر بتن در برابر خوردگی کربناسیونی تا حداقل 250% جلوگیری از ایجاد گردو غبار بر روی بتن و کفپوش های بتنی در اثر تردد و سایش سطحی فواید استفاده از عایق نانو (واتر سیل) و جلوگیری از نفوذ و نشست رطوبت به درون دیواره های بتنی عدم نفوذ گرد و خاک و دی اکسید کربن موجود در هوا و ضد uv. عدم جذب آب و باران های اسیدی می باشد.