سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای بهترین عایق استخر بتنی و کشاورزی در کرج

نظر

اجرای بهترین عایق استخر بتنی و کشاورزی در کرج : انجام عایق استخر بتنی ممکن است کمی مشکل باشد، اما این کار طول عمر مخزن آب شما را بالا می برد. برای جلوگیری از ترک خوردگی بتن باید یک مخلوط مناسب و متراکم داشته باشید و برای این کار می توانید در ملات آن از مواد روان کننده یا آب بند کننده مانند واترپروف مایع و عایق استخر نانو استفاده نمایید. برای ساخت ملات توصیه می شود که از یک مخلوط با نسبت 4-1 سیمان و ماسه پرتلند استفاده کنید. قبل از ریختن آن و عایق کاری استخر کشاورزی، باید خاک آن را از طریق الیاف مخصوص، روکش های لاستیکی یا مواد مشابه بپوشانید تا یک سطح پایدار به وجود بیاید و سیمان به راحتی به آن بچسبد. پس از ریختن بتن، از طریق یک ماله سطوح متخلخل را صاف کنید.

اجرای بهترین عایق استخر بتنی و کشاورزی در کرج

به جای بتن می توانید از بلوک استفاده کنید. بلوک های مخصوص 1ا 10 ی4 اینچ ضخامت دارند و از پلی استایرن و سیمان بازیافتی ساخته می شوند. استفاده از این قطعات آماده باعث می شود که فشار کمتری به بستر وارد شده و به نیروی کار کمتری نیاز باشد و جزو بهترین مواد عایق استخر هستند. برای آماده سازی کف استخر، می توانید یک لایه بتن روی آن بریزید. همچنین می توانید قسمت زیرین را با یک آستر لاستیکی بپوشانید. حال باید یک تکه بلوک را در امتداد لبه های دال قرار داده و با استفاده از یک ابزار مانند میلگرد آن را به پد محکم کنید. اگر کار خود را به درستی انجام داده باشید، سازه به خوبی گره خورده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری استخر کشاورزی عایق کاری استخر کشاورزی, انواع عایق در کرج

استخرهای کشاورزی عمدتا از بتن ساخته شده اند. ریختن ملات در استخر ممکن است کار دشواری باشد، اما این کار سبب افزایش طول عمر استخر آب شما می شود. به منظور آب بندی استخرهای کشاورزی می توانید در ملات مورد استفاده در ساخت استخر، از مواد روان کننده یا عایق کننده مانند واترپروف مایع یا واترپروف پودری استفاده کنید. در ساخت ملات بهتر است از نسبت 4-1 سیمان و ماسه پرتلند استفاده نمایید. قبل از ریختن ملات داخل استخر، باید خاک آن را به وسیله الیاف های مخصوص، روکش های پلاستیکی یا موادی مشابه این ها بپوشانید تا سطحی پایدار بوجود آید و سیمان به راحتی به آن بچسبد. پس از اجرای ملات کف استخر، برای لایه رویی و نهایی می توانید از ایزوگام یا قیر استفاده نمایید. ایزوگام و قیر جزء روش های سنتی عایق کاری محسوب می شوند. اگر می خواهید اجرای راحت تر و عایق کاری باکیفیت تری داشته باشید می توانید از روش های نوین عایق کاری مانند استفاده از رنگ عایق، مواد پلیمری یا رزین ها استفاده نمایید.