سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش محصول رزین اپوکسی با کیفیت عالی در کرج

نظر

فروش محصول رزین اپوکسی با کیفیت عالی در کرج : این محصول با رزین اکریلیک و اتر بیس و PAVC و پیگمنت های رنگی و معدنی با ادتیو های خاص فرموله گردیده است و از چسبندگی و انعطاف پذیری فوق العاده ای بر روی سطوح فلزی و انواع کاشی ضد اسید و سرامیک و سطوح سیمانی و بتونی برخوردار می باشد و از آن جهت آب بندی سطوح قید شده استفاده می گردد. این ماستیک را در دمای بالا نگهداری می نمایند و زمان اعمال آن باید دمای بین 10 درجه تا 40 درجه سانتیگراد باشد. برای مدت های طولانی ، پرسلن تنها ماده ای بود که برای اهداف عایق کاری استفاده می شد ، اما این ماده دارای معایب بسیاری است. بسیار شکننده است ، ترکیب قطعات فلزی در ظروف چینی بسیار دشوار و مشکل ساز است و دارای دقت ابعادی کم و کاستی های نسبتاً بزرگ در زمینه طراحی است.

فروش محصول رزین اپوکسی با کیفیت عالی در کرج

پس از جنگ جهانی دوم ، با ظهور مواد مصنوعی در بازارهای جهانی ، تغییرات سریع رخ داد ، اما این به دلیل رزین اپوکسی  است که از طراحی فشرده پشتیبانی می کند در آخرین زمان ممکن و همچنین دقت هندسی بالا و سهولت زیادی در پردازش برخوردار است. رزین های اپوکسی از پلیمرهایی هستند که در مهندسی برق بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال از آن ها برای خطوط انتقال نیرو یا برای ساخت توربین ها و واحدهای کنترل استفاده می شود. اینها زمینه های کاربردی هستند که اپوکسی ها سیستم های ایده آل را ارائه می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رزین اپوکسی عایق رزین اپوکسی, عایق بندی با اپوکسی

آماده سازی سطح :

سطح مورد نظر سطح مورد نظر که غالباً سطوح معدنی می باشد باید از هرگونه آلودگی عاری گردد که به همین منظور می توان از روشهایی همچون اعمال فشار باد، شستشو با شوینده ها و تینرها بهره برد. بمنظور حصول چسبندگی بالاتر روی سطوح مورد اعمال بایستی ذرات شن، گرد و غبار و قطعات سیمانی و آسفالت خرد و سست شده را از روی سطوح برداشته شود.

شرایط محیط رنگ آمیزی :

بهترین درجه حرارت محیط و سطح کار حین رنگ آمیزی بین 40-10 درجه سانتیگراد می باشد. دمای محیط هنگام رنگ آمیزی بایستی حداقل 3 درجه سانتیگراد بالاتر از نقطه شبنم محیط باشد تا از تشکیل قطرات آب روی سطح جلوگیری شود. از آنجا که محصولات اپوکسی با خاصیت عایق الکتریکی فوق العاده ، به ویژه برای کاربردهای دارای ولتاژ بالا و فضای باز ، مشخص می شوند. آن ها برای تولید قطعات بزرگ استفاده می شوند ، به دلیل داشتن مواد پر کننده مناسب ، الزامات محافظت در برابر شعله را برآورده می کنند و از مقاومت مکانیکی بسیار مناسبی برخوردار هستند. طبقه بندی رزین ها تا کلاس گرمای H (حداکثر 180 درجه سانتیگراد) امکان پذیر است.