سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای پودر ماستیک کناف برای ایجاد سطح صاف

نظر

اجرای پودر ماستیک کناف برای ایجاد سطح صاف : پودر ماستیک کناف در کیسه های 20 کیلوگرمی به  بازار عرضه می گردد و توصیه می شود در سیستم کناف برای  اینکه عملیات نقاشی بدون مشکل انجام شود پس از درزگیری استفاده شود تا  رنگ سطح یک دست و یک نواخت گردد. پودر ماستیک کناف پس از اختلاط مناسب با آب آماده اجرا بر روی سطح پانل های نصب شده می باشد و سبب می گردد جذب رنگ در تمام نقاط سطح سقف و دیوار کناف یکسان گردد و پس از نقاشی سایه روی سطح به چشم نخورد. امروز بیشتر نقاش ها از بتونه درزگیر به عنوان بیتونه ماستیک هم بجای ماستیک استفاده می کنند که کار درستی نیست چون فرمول شیمیایی بتونه درزگیر با بتونه ماستیک کلا فرق می کند و توصیه میشود از بتونه ماستیک استفاده شود.

اجرای پودر ماستیک کناف برای ایجاد سطح صاف

پس از اجرای کناف، برای زیبایی و ظاهر مناسب، روی آن رنگ‌آمیزی می‌شود. اما به دلیل ناهمواری‌های سطح کناف به خصوص در اتصالات و لبه‌ها، سطح کار سایه می‌افتد و نتیجه کار مطلوب و زیبا نخواهد بود و محل لبه‌ ورق‌ها و لوازم اتصالات نمایان خواهد بود. همچنین ورق کناف دارای ناهمواری‌های و موج‌های ریز بسیاری است و لازم است ابتدا به طریقی سطح کار صاف و هموار گردد. برای این منظور از مصالح مخصوصی به نام ماستیک کناف استفاده می‌شود. ماستیک کناف یک نوع بتونه مخصوص و نرم می‌باشد که روی کل کناف اجرا شده و پس از درزگیری و قبل از رنگ‌آمیزی اجرا می‌گردد. این مصالح باعث یک پوشش نرم و یکدست یک الی سه میلی‌متری روی کار شده و سطح کناف را کاملاً صاف نموده و محل اتصالات و لبه‌ها را محو می‌نماید. در صورت عدم اجرای ماستیک قبل از رنگ‌آمیزی، سطح کار دارای ناهمواری و سایه شده و جلوه کار زشت خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک کاری کناف ماستیک کاری کناف, بهترین عایق چسب ماستیک

ویژگی ها و خصوصیات بتونه ماستیک کناف :

  • پودر ماستیک کناف (کی پلاس پارس) PH خنثی دارد که مانع از ایجاد حساسیت پوستی است.
  • قدرت پوشش دهی عالی
  • قدرت چسبندگی عالی به سطح مورد نظر
  • ماندگاری بالا روی سطح
  • مقاومت و استحکام عالی
  • زمان کارکرد عالی.

بتونه ماستیک کناف (کی پلاس پارس) با کیفیت باید یکدست و دارای قوام و چسبندگی باشد. درغیر این صورت ممکن است به شکل بریده و قطعه قطعه شده باشد که این نشان دهنده بی کیفیت بودن پودر ماستیک است. از دیگر ویژگی های یک بتونه خوب این است که بعد از گذشت 2 تا 3 دقیقه به شکل غلیظ و سفت تبدیل می شود و از رقیق بودن خارج می شود. پس از خشک شدن بتونه ماستیک روی سطح مورد نظر روی سطح دست بکشید. اگر بتونه خشک شده سست بود و از روی آن گرد گچ بلند می شد نشانه ی بی کیفیت بودن بتونه است. اما بتونه ماستیک کناف (کی پلاس پارس) کیفیت بالایی دارد و بعد از خشک شدن مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.