سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع پوشش رنگ ضد حریق محافظتی سطوح

نظر

فروش انواع پوشش رنگ ضد حریق محافظتی سطوح : پوشش رنگ منبسط شونده ضد حریق علیرغم ضخامت بسیار کم اولیه در صورت وقوع حریق با انبساط و ایجاد یک لایه متخلخل با ضخامت بسیار بیشتر از ضخامت اولیه سطح زیرین خود را در برابر حریق محافظت می‌کنند. پوشش رنگ منبسط شونده ضد حریق عمدتا بر روی مصالح قابل اشتعال استفاده می‌شود تا زمان اشتعال سطح محافظت شده را به تاخیر انداخته و یا از پیشروی سطحی شعله جلوگیری‌ کند. برای این منظور لازم است یک توده متخلخل جامد از رنگ ضدحریق منبسط شونده شکل گیرد. لازمه این اتفاق این است که در مرحله اول یک ماده شیمیایی بر اثر سوختن، ماده جامدی از خود برجا بگذارد. ماده جامد باقی از رنگ منبسط شونده از نوع کربن می باشد. 

فروش انواع پوشش رنگ ضد حریق محافظتی سطوح

برای این منظور نیاز است تا حداقل سه ماده دیگر وجود داشته باشند که یکی دارای محتوای کربن بالا و دومی دارای عامل اسیدی که بتواند با ماده اولیه در دمای مناسب وارد واکنش شده و واکنش را به جای احتراق به سمت تشکیل کربن سوق دهد. سومین ماده نیز، ماده تولید گاز است تا در دمای مناسب با آزاد کردن بخار و گاز باعث ایجاد ساختار اسفنجی در باقی مانده جامد گردد این نحوه ی عمل رنگ منبسط شونده ضد حریق است .رنگ منبسط شونده ضد حریق همانگونه که اشاره شد، دارای ترکیبات شیمیایی مختلفی هستند و این ترکیبات باید به گونه ای انتخاب و ترکیب شوند که بتوانند در کنار یکدیگر عملکرد محافظتی مورد نظر را به نمایش بگذارند .معمولاً چهار نوع ترکیب مختلف در رنگ ضد حریق منبسط شونده مورد استفاده قرار می‌گیرند که عبارتند از: ترکیب پلی‌هیدریک جهت تولید‌ کربن‌ در‌ حین‌ حریق، عامل آب زدایی، عامل اسفنجی‌کننده یا تولید گاز و رزین که عامل چسباننده رنگ می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ عایق ضد حریق رنگ عایق ضد حریق, پوشش نسوز حرارتی

انواع مختلف رنگ‌های ضد آتش که بر روی چوب و انواع مختلف رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، شامل اسپری‌های، محافظ و رنگ‌های ضد آتش هستند. اگرچه استفاده از یکی از این رنگ‌ها زیاد است، اما همه آن‌ها براساس همان تکنولوژی مورد استفاده برای محافظت از ساختمان و ترموکوپل ساختمان از آتش استفاده می‌شوند. هنگام مواجهه با بالاترین دما، آن‌ها شروع به تشکیل لایه‌های فوم مانند برای خفه کردن جرثقیل می‌کنند. این رنگ‌ها مشابه محصولات صنعتی خودتان هستند. این رنگ‌ها را می‌توان به صورت داخلی و خارجی استفاده کرد. این رنگ‌ها از پخش فوم با تشکیل فوم جلوگیری می‌کنند. رنگ‌های معمولاً به سه گروه تقسیم می‌شوند: A، B و C. محافظان ضد حریق پایه رنگی حامیان برای سیستم‌های صنعتی منحصر به فرد هستند. این محافظان در طول پردازش چوب بر روی سطح پوشش داده می‌شوند. این حامیان گازهای مدوله کننده را منتشر می‌کنند. سیستم‌های حفاظت از آتش دارای درجه بالایی از حفاظت و دوام هستند.