سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق پایه سیمانی آب بندی رطوبتی ساختمان

نظر

بهترین عایق پایه سیمانی آب بندی رطوبتی ساختمان  : عایق دو جزئی یک ماده برای آب بندی انواع سطوح مانند پشت بام ، سرویس بهداشتی ، چاله آسانسور ، کف بالکن ،  آب بندی استخر و جکوزی و… در واقع هرجایی که در معرض آب باران و یا نم زدگی و رطوبت هست. تمامی سطوح ذکر شده را می توان با عایق رطوبتی دو جزئی واترپروف یا ضد آب کرد. عایق دو جزئی پایه سیمان Inter Lux یک ماده آب بندی است که برای واترپروف کردن سطوح مختلف از جمله نمای بیرونی، کف بالکن، استخر، سونا، جکوزی، پشت بام و هر یک از المان های ساختمان که در معرض رطوبت و بارش باران قرار دارند، قابل استفاده خواهد بود. علاوه براین، می توان از آن برای سرویس های بهداشتی به جای قیرگونی یا ایزوگام استفاده کرد. همچنین برای آب بند کردن چاله آسانسور نیز کاربرد دارد، زیرا می تواند فشار منفی آب را نیز تحمل کند.

بهترین عایق پایه سیمانی آب بندی رطوبتی ساختمان 

عایق پایه سیمانی جزئی از عایق رطوبتی ساختمانی می باشد که به دوصورت تک جزئی و دو جزئی به اجرا در می آید. در عایق پایه سیمانی تک جزئی ، محصول را می توان با درصد مشخصی از آب ترکیب کرد ولی در محصول دو جزئی ،عایق کاملا با فناوری نانو تولید شده و جزء اضافه شونده و رقیق کننده ی آن رزین های اکریلیک تقویت شده هستند. عایق پایه سیمانی نانواکریلیک به همراه فایبرگلاس و یا مش می توان استفاده نمود ولی در صورتیکه بخواهید بدون استفاده از الیاف فایبرگلاس از این عایق استفاده نمایید، الیاف فایبرگلاس با عایق پایه سیمانی میکس و تحویل می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق دو جزئی پایه سیمانی عایق دو جزئی پایه سیمانی, انواع پوشش عایق کاری

موارد کاربرد:

1-جهت آب بندی پشت بام، دیوارهای رو به باران و دیوارهای زیر زمین، آب بندی مخازن سنگی و آجری و بتنی.

2-جهت آب بندی انواع آب نماها، حوضچه های ذخیره نفت، بنزین،گازوئیل و روغن، کف کرسی به جای قیر و ایزوگام، چاله های آسانسور.

3-جهت آب بندی استخرهای شنا و کشاورزی، حوضچه های تأسیسات زیرزمین، فاضلاب و سپتیک ها (در محل اتصال دو دیواره افقی و عمودی حتما ماهیچه کشی انجام شود).

4-ایزولاسیون سطوح تصفیه خانه های آب و فاضلاب، کف سرویس ها، حمام و آشپزخانه.

5-پوشش خطوط بتنی انتقال آب و فاضلاب.

6-رفع نشت و نم زدگی زیرزمین ها و بالکن ها و پارکینگ ها.

این عایق بهترین جایگزین برای ایزوگام و قیر گونی برای عایق کاری استخر و سرویس های بهداشتی می‌باشد و مشکلات ایزوگام و قیر گونی را ندارد و آب زیر لایه آن حرکت ندارد، تبله نمی کند، در گرما و سرما نرم نمی‌شود  و ترک نمی‌خورد.