سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از عایق با ساختار نانویی و کیفیت بالا در استخر

نظر

استفاده از عایق با ساختار نانویی و کیفیت بالا در استخر : این محصولات از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده و به عنوان افزودنی در تهیه انواع ملات به کار می رود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی ، پیوندهای واکنشی ایجاد می کند .این عایق  بر پایه سیلان است که اندازه ذره ای معادل 4 تا 6 نانومتر در آب تشکیل می دهد و به عمق منافذ مصالح ساختمانی نفوذ می کند. محصول بخشی از مصالح ساختمانی می شود و آن را به شدت دافع آب می کند. استفاده از این محصول باعث آب بندی و نفوذ ناپذیری سطوح بتنی گردیده است.

استفاده از عایق با ساختار نانویی و کیفیت بالا در استخر

گاهی اوقات ممکن است به علت تغییر کاربری یک استخر یا مخزن آب، نیاز به طراحی و اجرای سیستم آببندی بعد از اتمام سازه شود. در این شرایط احتمالاً تمهیدات خاصی برای طراحی سیستم آب بندی دیده نشده است. بنابراین باید به مراتب بیشتر از سازه ای که در مرحله اجرا یا طراحی است، در انتخاب سیستم آب بندی دقت به عمل آورد. یکی دیگر از شرایطی که ممکن است نیاز باشد برای استخرها یا مخازن آبی موجود سیستم آب بندی جدید طراحی و اجرا نمود، تخریب یا مشکل پیدا کردن استخر موجود است. در این شرایط هم با توجه به اینکه سیستم آب بندی به خوبی عمل نکرده است، باید دقت کافی در انتخاب طرح آب بندی جدید را ارائه نمود. به طور خلاصه می توان موارد زیر را برای تعمیر سیستم آب بندی جدید برشمرد:

  • ارزیابی اولیه سازه موجود
  • آماده سازی سطح
  • آب بندی لوله کشی و سیم کشی سازه موجود
  • انتخاب مصالح صحیح
  • مسلح سازی بتن استخرها و مخازن آب

همانطور که ذکر شد یکی از مواردی که باید در طراحی استخرها در نظر گرفت، اصلاح طرح اختلاط بتن بر مبنای افزودنی مورد نظر است. این اصلاح طرح باید علاوه بر دوام مورد نظر بتن باشد که بر مبنای استانداردهای موجود انجام شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی استخرهای بتنی آب بندی استخرهای بتنی, انواع عایق بتن

 البته چنانچه بتن استفاده شده در ساخت این مخازن در مقابل عوامل مخرب سازه خصوصاً مخرب‌های شیمیایی مقاوم نباشند عمر کوتاهی خواهند داشت، بهره‌برداری را دچار اشکال نموده و هزینه‌های تعمیر و نگهداری استخر زیادی را تحمیل می‌نمایدجدای از هزینه‌های مالی در رفع نواقص آب‌بندی بعضاً بدلیل خارج شدن این تاسیسات از سرویس دهی، خسارات جبران ناپذیری ببار می‌آید.، روش اجرا و قوانین ساخت در جوامع پیشرفته بر اساس آئینامه‌ها تدوین شده کلیه تمهیدات لازم در مراحل ساخت ابنیه و تاسیسات را مشخص نموده استدر این راستا فناوری و روش‌های رفع نقص سازه‌های اجرا شده و در حال بهره‌برداری نیز جداگانه تعریف شده‌اند.