سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع قیرهای امولسیونی دیرشکن جهت آسفالت

نظر

خرید انواع قیرهای امولسیونی دیرشکن جهت آسفالت : طبقه بندی قیرهای امولسیونی حسب ساختار یونی آنها به سه دسته آنیونیک، کاتیونیک و نانیونیک تقسیم بندی میشود. در حال حاضر استفاده از قیرهای امولسیونی آنیونیک به مرور زمان کاربرد خود را از دست داده و به این منظور قیرهای امولسیون کاتیونیک جایگزین آن شده اند. امولسیون قیری کاتیونیک که دارای بار الکتریکی مثبت به مصالح سنگی شامل ترکیبات سیلیسی و کوارتز که بار الکتریکی منفی دارند بهتر می چسبد. قیر امولسیون چیست و کاربرد قیر امولسیون چیست؟ قیر امولسیون با مخلوط کردن قیر و آب و ترکیب کردن یک ماده امولسیون‌ ساز تولید میگردد و در واقع مواد تشکیل دهنده قیر امولسیون، قیر و آب میباشد. مقدار ماده امولسیون ساز بسیار کم و در حدود 3 دهم تا 5 دهم درصد وزن قیر می‌باشد.

خرید انواع قیرهای امولسیونی دیرشکن جهت آسفالت

مقدار آب موجود در این نوع قیر در حدود 30% تا 50% درصد وزن کل قیر امولسیون می‌باشد. بعلت حل نشدن قیر در آب ناچار به استفاده از یک ماده واسطه میباشیم که این ماده با دادن بار منفی به ذرات قیر باعث ترکیب و مخلوط  شدن قیر با آب  میگردد، نوع این ماده امولسیون ‌ساز معمولاً یک نمک قلیایی، اسیدهای آلی یا نمک آمونیم میباشد که باعث باردار شدن ذرات قیر برای محلول شدن می‌شود و استفاده از این ماده که باعث میشود ذرات قیر در اثر بار القایی یکدیگر را دفع ‌کنند و به‌ صورت کره‌هایی با قطر یک صدم تا یک‌هزارم میلی‌متر در آب شناور ‌شوند. کاربرد قیر امولسیون و استفاده از این نوع قیر، باعث کاهش آلایندگی محیط زیست می‌شود و چون در ترکیب قیر امولسیون از نفت یا حلال‌های قابل اشتعال استفاده نمیگردد، خطر اشتعال در حین حمل و نقل و پاشیدن قیر کاهش می‌یابد. از قیر امولسیون برای آسفالت سرد در محیط‌ های مرطوب یا برای عایق کاری استفاده می‌شود که در این صورت باید دوباره به آن آب اضافه کرد و محتوای آن را به حدود 65 درصد رساند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر امولسیون دیر شکن قیر امولسیون دیر شکن, انواع پوشش قیری

این دسته شامل امولسیون های قیری است که پس از تماس با مصالح سنگی پایداری زیادی دارند. این امولسیونها را می توان با مصالح سنگی با دانه بندی پیوسته و مقادیر زیادی ریزدانه استفاده نمود. امولسیون های قیری دیرشکن کندروانی کمی دارند که می توان با اضافه کردن آب، کندروانی آنها را بیشتر کاهش داد. این گروه وقتی رقیق گردند، می توانند برای اندود سطحی، آب بندی سطح روسازی بدون مصرف سنگدانه و فرو نشاندن گرد و غباره استفاده شوند. اگر سرعت شکست تندتری در مخلوط آسفالتی، مثلا" در دوغاب امولسیون قیری مورد نیاز باشد می توان به آن سیمان پرتلند یا آهک هیدراته اضافه نمود.