سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بهترین عایق صوت سقف ساختمان در کرج تهران

نظر

خرید بهترین عایق صوت سقف ساختمان در کرج تهران : علی رغم اینکه استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک و عایق صدا سقف بهترین راه برای کاهش صداهای آزاردهنده محیط است، اما راههای متفرقه دیگری نیز برای این کار وجود دارد. تلفیق این دو نیز می تواند بسیار مثمرثمر بوده و نتایج خوبی در پی داشته باشد. گفتن این نکته بسیار ضروری است که بسیاری از عایق های صوتی ضریب انتقال حرارت مناسبی ندارند و نمی توانند عایق حرارتی مناسبی داشته باشند، البته نوعی از عایق های الاستومری وجود دارد که علاوه بر این که کارآیی مناسبی در عایق کاری صوتی دارند، عایق حرارتی بسیار مناسبی نیز هستند که ما بعداً به تفضیل در مورد آن ها توضیح خواهیم داد.

خرید بهترین عایق صوت سقف ساختمان در کرج تهران

دلیل اصلی این موضوع مکانیزم متفاوت عایق صدا است زیرا عایق های صوتی برای داشتن کارآیی بالاتر باید چگالی خاصی داشته باشند. پشم سنگ معدنی می تواند حجم بالایی از صدا را جذب کند و هر چه جرم آن بیشتر باشد میزان آکوستیک بودن آن نیز بالاست. امروزه محصولات زیادی وجود دارد که تولید کنندگان آن ادعا دارند که عایق صوتی مناسب و با کیفیتی دارند. اما شما باید برای درک میزان کیفیت یک عایق صوتی به جرم آن توجه کنید. امروزه ما شاهد سهل انگاری های بسیار زیادی توسط سازندگان آپارتمان ها و مناطق مسکونی میباشیم.اما نکته مهم اینجاست که بسیاری ازین مشکلات توسط ما خریداران مطرح نمی شود و پیمانکاران نیز ازین موضوع سوءاستفاده کرده و از  اجراء بسیاری از دستورالعمل ها در ساخت ساختمان چشم پوشی می کنند.

عایق صوتی سقف عایق صوتی سقف انواع پوشش صوتی سازه

توصیه ما به شما این است که اگر در مرحله خرید یا ساخت خانه خود هستید حتما عایق صوتی را فراموش نکنید. عایق صوتی میتواند در هرقسمت از خانه که صدا از آن جا ورود یا خروج می کند ،مورد استفاده قرار گیرد. اگر خانه شما کنار جاده و یا خیابان پر تردد است ،دیوار های خارجی و پنجره ها را عایق کنید. اگر نمیدانید که همسایه آرام یا پر سر و صدا دارید ،حتما  از عایق صوتی سقف و یا کف خانه  استفاده کنید. یا حتی دیوار مشترک با همسایه خود دارید آ را نیز میتوانید عایق کرده و با خیال راحت محیط آرام را در خانه خود برای خانواده محیا سازید. حتی اگر شما میتوانید دیوار های داخلی خانه خود را نیز عایق کنید تا هرکدام از اعضاء خانواده نیز به آرامی و در محیطی گرم کنار یکدیگر زندگی کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.