سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و فروش رنگ استخری پوششی نانو در کرج

نظر

تولید و فروش رنگ استخری پوششی نانو در کرج : رنگ استخری پوششی بر پایه انواع پلیمر‌ها و رزین‌های نانو می‌باشد که بسیار مقاوم در برابر آب و اشعه  UV هستند. این محصول به عنوان پوشش نهایی برای سازه‌های آبی و مکان‌هایی که نیاز به حفظ نمای ظاهر دارند، استفاده می‌شود. این رنگ نانو اکریلیک به دو صورت پایه آب و پایه حلالی  قابل ارائه می‌باشد. نوع پایه حلالی این محصول بر پایه رزین‌های وارداتی می‌باشد. این رنگ، پس از خشک شدن نسبت به نوع پایه آب خود دارای مقاومت و طول عمر و دوام بالاتر هستند. این پوشش های رنگی نانو عایق قابلیت انعطاف پذیری و الاستیسیته بالایی دارند و در مواجه با تکانه های سازه ای و درز برداشتن قشرهای پائینی پایداری زیادی دارند و چنانچه لایه های زیرین دچار ترک و درز شوند به دلیل قابلیت کش آمدن انعطاف نشان داده و پاره نمی شوند. اگر استانداردها و اصول لازم در زمان فرایند اجرا مخصوصا در مورد سطوح زیر کار اتخاذ شود این محصول دوام و ماندگاری بالایی داشته و پوشش رنگی لایه لایه نخواهد شد.

تولید و فروش رنگ استخری پوششی نانو در کرج 

رنگ استخری نانو دارای توان و قدرت چسبندگی بالایی به سطوح زیرین است، در واقع با استفاده از این فراورده می توان همزمان به چند هدف دست یافت:  پوشش دهی رنگی سطح، پر نمودن درزها و روزنه های موجود در سطح و عایق نمودن آن. از دیگر توانایی ها و قابلیت های منحصر به فرد این فراورده می توان به پایداری و توان مقاومتی زیاد در مواجه با تغییرات دمایی با دامنه گسترده اشاره نمود که این ویژگی دلیلی بر استفاده فراوان این متریال در شرایط متفاوت جوی و آب و هوایی می باشد. عایق مخصوص استخر با فناوری نانو محصولی کاملا سالم و بدون هیچ گونه ضرری برای سلامتی انسان و محیط زیست می باشد و برای آب های آشامیدنی نیز هیچ گونه عارضه خطرناکی ایجاد نمی کند. بنابراین استفاده از این محصول برای پوشش دهی انواع استخرها، حوض های کوچک، محفظه های نگهداری و ذخیزه آب گزینه ای مناسب می باشد. همچنین با در نظر گرفتن موارد بیان شده این رنگ ها را نیز می توان برای عایق نمودن استخرهای نگهداری و پرورش آبزیان استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ عایق کاری استخر رنگ عایق کاری استخر, انواع عایق استخری

نفوذ آب یکی از عواملی است که باعث نم و رطوبت در استخر و ساختمان ها می شود و اگر برای جلوگیری از آن اقدامی نشود باعث ایجاد خسارت و کاهش عمر مفید ساختمان می شود، عایق های رطوبتی امروزه در بسیاری از صنایع کاربرد دارد، این نوع عایق پوششی است که امروزه می توان در عایق بندی پشت بام ها، استخر، دیوار ها و لوله ها در برابر نفوذ آب استفاده نمود، این نوع عایق از انواع مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از آن ها برای مکان به خصوصی استفاده می شود.