سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید نانو عایق رطوبتی پشت بام جهت ضد آب نمودن ساختمان

نظر

خرید نانو عایق رطوبتی پشت بام جهت ضد آب نمودن ساختمان : در واقع عایق کاری رطوبتی به متریال ها وموادی گفته می شود که برای ممانعت از ورود آب و رطوبت ناشی از آن در ساختمان ها به کار می رود. اگر به دنبال تعریف دقیق تری از عایق رطوبتی هستید تعریف زیر را که برگرفته از مقرارت ملی ساختمان در کشور است برای شما ارائه می دهیم: در همه ی سازه ها و بناها مراقبت در مقابله با نزولات جوی و نم و رطوبت موجود در خاک یک الزام می باشد. پشت بام ها، ایوان ها، کف سازه هایی که در تعامل مستقیم با خاک های مرطوب هستند، کف سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه ها در همه ی طبقات، جداره ها و دیوار زیر زمین هایی که در ارتباط مستقیم بازمین های نم دار هستند باید به صورت کاملا اصولی ضد آب گردند.

خرید نانو عایق رطوبتی پشت بام جهت ضد آب نمودن ساختمان

این بخشی از تعریف ضد آب نمودن سازه ها در بحث الزامات و قوانین ملی ساختمان می باشد. نانو روف اینسولیشن جایگزینی بسیار عالی برای متریال های سنتی مانند قیر و ایزوگام می باشد. سهولت در استفاده یک قابلیت بسیار ویژه برای عایق نانو پشت بام می باشد که در مقایسه با محصولات سنتی که به حرارت و آتش نیاز دارند تا قابل بهره برداری شوند یک مزیت است. برای استفاده از عایق نانو پشت بام می توانید از قلم مو، رول یا ابزار مناسب دیگری بهره بگیرید و سطح مورد نظر را با این محصول پوشش دهید. این فراورده آب گریز، پس از خشک شدن پوششی مقاوم و غیر قابل نفوذ است و می تواند در مواجه با رطوبت توان مقاومتی فوق العاده ای داشته و به سطوح زیر کار به خوبی اتصال پیدا نماید. این چسبیدن و اتصال آنچنان مستحکم است که برای جدا سازی آن باید از تجهیزات مکانیکی کمک گرفت. جهت‌ اطلاع فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رطوبتی نانو عایق های رطوبتی نانو، بهترین پوشش نانو

عایق رطوبتی نانو که بالاترین میزان ترکیب را با مواد پلیمری دارد برای عایق‌کاری سقف‌های شیب‌دار، پشت‌بام، حمام، استخر و جکوزی وغیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. عایق رطوبتی نانو پلیمر از انواع جدید عایق‌کاری‌های نانو محسوب می‌شود که البته استقبال زیادی نیز برای مصارف و پوشش‌دهی انواع سطوح ساختمان از این نوع عایق نانو به عمل آمده است. عایق رطوبتی نانو پلیمری در برابر عدم نفوذ حجم بالایی از آب مقاومت لازمه را داشته و البته ماندگاری و طول عمر بسیاری نیز دارد. تفاوت عایق رطوبتی نانو پلیمر با انواع عایق‌کاری‌های قبلی در میزان عدم ‌نفوذ رطوبت و کیفیت بالای محصول می‌باشد. اما باید توجه داشت که قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر با توجه به تمام مزایا و ویژگی‌هایی که دارد، بسیار به صرفه و سودمند برای مشتری خواهد بود.