سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق استخر جهت ضد آب سازی سطوح استخرها

نظر

انواع عایق استخر جهت ضد آب سازی سطوح استخرها : عایق رطوبتی بر پایه نانو که این روش از راهکارهای عایق جدید استخر به حساب می آید و در مقابل نشتی آب بسیار کار آمد است. شما می توانید برای ایجاد عایق استخر نانو، مواد این کار را با ملات سیمان مخلوط کنید و برای سیمان کاری یا نرمه کشی در فرایند اجرا به کار ببرید. در روش دیگر شما می توانید برای رنگ آمیزی و ایزولاسیون همزمان استخر، مواد عایق نانو را با انواع رنگ استخری که پایه ترکیب با آب یا اکریلیک هستند ترکیب کنید. این کار نه تنها برای طراحی فضا به شما آزادی می دهد بلکه خیال شما را از بابت آب بندی استخر راحت می کند. این روش به دلیل سهولت در اجرا و قیمت مناسب از طرف بسیاری افرا توصیه می شود.

انواع عایق استخر جهت ضد آب سازی سطوح استخرها

بهترین عایق استخر باید به گونه ای باشند که یک سطح ضد آب را فراهم کرده و از تمامی لوله ها و زهکشی ها را در برابر رطوبت و مواد شیمیایی محافظت کنند. در عین حال، باید از نفوذ آبهای زیرزمینی از طریق پوسته استخر به داخل آن نیز جلوگیری نمایند. اگر آب بندی استخر سیمانی به درستی انجام شده باشد، می توان پوشش های نهایی مانند کاشی و سرامیک را با خیالی آسوده روی آن نصب کرد. در کنار جلوگیری از نشتی آب می‌توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد که باعث می‌شود آب بندی استخر اهمیت پیدا کند؛ با استفاده از آب بند کننده شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که استخر به مدت طولانی از نمای بیرونی خوبی برخوردار است؛ همچنین عایق ‌بندی استخر سبب حفاظت از استخر در برابر سرمای زیاد و یخ‌زدگی می شود. این عمل در مدت زمانِ عمر مفید استخر نقش بسیاری دارد. آب بندی کف استخرها نیز از موارد مهم در این زمینه است که اگر توجه کافی به این قسمت نشود به راحتی آب به داخل استخر نفوذ می‌کند و بعد از گذشت مدت زمانی اندک باعث تخریب و آسیب به کف استخر خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین عایق استخر بهترین عایق استخر, انواع عایق استخر

وجود این عایق باعث جلوگیری از ورود آب‌های سطحی و زیر سطحی به داخل استخر می‌شود. با اجرای یکی لایه از عایق قیری روی دیواره بیرونی، می‌تواند عمر استخر خود را افزایش دهید. زیرا این کار از ورود آب‌های زیر سطحی به داخل استخر جلوگیری کرده و از استخر شما در مقابل هجوم مواد کلرات و سولفاته شدن محافظت نماید. روش به کار بردن ایزوگام به این صورت است که پس از انجام عملیات کف سازی، یک لایه از این مواد را روی بتن بکار می برند و بعد اجرای بتن نهایی را انجام می‌دهند. استفاده از این روش عایق کاری می‌تواند باعث تضمین کیفیت استخر شما در مقابل انواع نشتی‌ها، حرارت و برودت مختلف شود.