سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پرایمر قیری پوشش دهی سطوح ساختمانی در کرج

نظر

قیمت پرایمر قیری پوشش دهی سطوح ساختمانی در کرج : پرایمر قیری یکی از رایج ترین شیوه های پوشش دهی سطوح ساختمانی است. عدم رعایت نسبت آب به سیمان، شرایط غیرقابل کنترل اجرا، عمل آوری و ساخت، اشتباهات عوامل انسانی و بسیاری از عوامل دیگر موجب بروز ترک های انقباضی و حفرات موئینه در بتن و ملات می شود. این فضاها موجب انتقال و نفوذ املاح و یون های شیمیایی مخرب به داخل حجم بتن شده که علاوه بر کاهش مقاومت دوام بتن و ملات را نیز به خطر می اندازد. پرایمر پایه قیری امولسیون ، پرایمر پایه آب، پرایمر پایه قیری حلال آب پرایمر قیری محصولی است یک جزیی.پرایمر قیری تیوا شیمی بر پایه مواد قیری و حلال در آب که با چسبندگی و پوشش مناسب، سطح را آب بندی می کند. جهت سطوح بتنی و فلزی کاربردهای فراوانی دارد.

قیمت پرایمر قیری پوشش دهی سطوح ساختمانی در کرج

چسبندگی خوبی به سطوح بتونی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی دارد. پس از خشک شدن پرایمر قیری آبی مقابل نفوذ رطوبت  بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر پایه آب از امتیازاتی چون اجرای سرد  ساده-شکل پذیری مناسب- دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها بازها برخوردار است .هزینه کم آب بندی با روش پرایمر پایه قیری حلال آب از دیگر مزیت های آن محسوب می شود. محصولی تک جزیی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با حلال های هیدروکربنی را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی، بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد. پس از خشک شدن در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. این محصول از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدهای ضعیف، بازهای ضعیف، آب های حاوی کلر و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است.  این محصول محافظ شامل قیر، رزین های امولسیونی و پودر های خاص معدنی است. پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده از هم ازخواص آببندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی، برخوردار خواهد بود. به دلیل وجود ترکیبات مناسب در این ماده قیری، در موقع اجرا بسیار نرم و قابل اجرا است و بصورت سرد قابل اجراست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت پرایمر قیری قیمت پرایمر قیری, انواع عایق های قیری

این پرایمر ترکیبی است از قیر، حلال های آلفاتیک و پلیمرهای اصلاح کننده سازگار با قیر که خواص قابل ملاحظه ای به این محصول داده و باعث می شود که امکان استفاده از این محصول بر روی سطوح مختلف از جمله بتن، فلز وچوب، امکان پذیر گردد و مقاومت قابل ملاحظه ای در برابر پارامترهای محیطی از خود نشان دهند.