سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق های مایع بر پایه پلی یورتان ها در آب بندی ساختمان

نظر

اجرای عایق های مایع بر پایه پلی یورتان ها در آب بندی ساختمان : پلی یورتان هادر اشکال متفاوتی نظیر فوم های نرم، فوم های سخت، الاستومرها، ترموپلاستیک ها، رزین ها، رنگ ها و پوشش های مختلف موجود بوده و کاربردهای بسیاری دارند. پلی یورتان ها علاوه بر اشکال مختلف و کاربردهای بسیار، دارای خواص مکانیکی مقبول همچون استحکام کششی، مقاومت در برابر سایش و تخریب شدن می باشند. قابل ذکر است این نوع از عایق ها در برابر اسیدها، اشعه های نور خورشید و فرسایش مقاوم بوده و تنها عیب آن این است که در برابر دمای بسیار بالا مقاومت چندانی ندارند. از گذشته تاکنون اغلب مصرف کنندگان جهت عایق بندی استخر از قیر گونی – ایزو گام و…. در تمامی صنایع یا پروژه های تفریحی یا خصوصی استفاده می کنند. بدلیل عدم آشنائی به محصولات نسل جدید عایق رطوبتی انواع استخرها ناگزیر از روش قبلی استفاده می کنند. در اینجا سعی برآن است این محصول جدید با توجه به قابلیتهای خاص جهت جایگزینی محصولات گذشته معرفی گردد.

اجرای عایق های مایع بر پایه پلی یورتان ها در آب بندی ساختمان

امروزه افراد به موضوع سلامت و ایمنی ساختمان های خود توجه بسیاری می نمایند و همواره سعی دارند تدابیر حرفه ای را به کار بگیرند تا در جهت تحقق این امر حرکت نمایند؛ طبعا استفاده از عایق ها مهم ترین اقدامی است که امروزه افراد به انجام می رسانند. تنوع موجود در میان عایق ها سبب شده هر فرد متناسب با نیاز به انتخاب بپردازد و محدودیتی در این زمینه نداشته باشد؛ آشنایی با کارایی و ویژگی هر کدام بسیار حائز اهمیت خواهد بود چرا که تنها در این صورت می توان به بهترین ها دست پیدا کرد. عایق رطوبتی اصل که دارای ظاهری مایع و رنگ بندی بسیار متنوع و متعددی می باشد و کاربردهای مختلفی دارد. عایق رطوبتی مایع نانو به منظور محافظت از سقف و افزایش طول عمر سقف و کیفیت سقف تولید شده است. عایق رطوبتی مایع نانو دارای انواع مختلفی می باشد و متناسب با انواع کاربرد ها و نیاز ها طراحی شده است.

عایق رطوبتی مایع عایق رطوبتی مایع, بهترین پوشش رطوبتی

مقرون به صرفه ترین گزینه برای عایق بندی، عایق رطوبتی مایع است. می توان آن را با استفاده از اسپری یا غلطک معمولی روی پایه بتن اعمال کرد. این مواد به قدری سیال هستند که ریزترک ها و منافذ کوچک را پر می کند. عایق رطوبتی ارتباط مستقیمی با نوع حرارت ساختمان دارد. عایق رطوبتی نانو دارای ویژگی های خاص و متمایزی می باشد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم. ویژگی های عایق رطوبتی مایع نانو: میزان سازگاری عایق رطوبتی مایع نانو با سقف بسیار خوب و مناسب می باشد‌. عایق رطوبتی مایع نانو به نوع مصرف و انرژی ساختمان ارتباط دارد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.