سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پوشش نانو محافظ نمای ساختمان ها در گوهردشت

نظر

خرید پوشش نانو محافظ نمای ساختمان ها در گوهردشت : اصطلاح پوشش نانو محافظ به مقیاسی در ابعاد نانومتر در غشاهای نازکی اشاره دارد که برای بهبود عملکرد نمای سیمانی جهت محافظت در برابر آب روی سطوح اعمال می شود. همچنین این پوشش نانو دارای خواص ضد آلودگی و ضد باکتری، خود تمیز شونده، مقاومت در برابر گرما و تابش نور آفتاب است. در پوشش نانو محافظ نمای سیمانی از موادی مانند اکسید منگنز پلی استایرن، پلی استایرن اکسید روی، نانولوله های کربنی، پوشش نانو سیلیکا و سیلان های فلورینه شده استفاده شده است. در حقیقت، پوشش نانو محافظ به دلیل ساختار هوشمندی که دارد به ارائه پوششی مقاوم، نامرئی، انعطاف پذیر و با دوام برای محافظت از نمای سیمانی کمک می کند.

خرید پوشش نانو محافظ نمای ساختمان ها در گوهردشت

با توجه به وجود عایق های رطوبتی مختلف مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می توان به عنوان مصالحی مدرن  جدید آن را شناخت. در ساخت این عایق های رطوبتی از فناوری های نانو استفاده شده است. که علاوه بر بام های ساختمان در عایق بندی نمای ساختمان نیز از آن استفاده می شود. از نمونه های این عایق ها می توان به عایق های رطوبتی اشاره کرد. این پوشش نانو محافظ با به حداقل رساندن زمان مورد نیاز برای تمیز کردن و استفاده از عوامل شیمیایی که منجر به سازگاری بیشتر با محیط زیست می شود، تجربه نظافت نمای سیمانی را تا حد زیادی بهبود می بخشد و عمر این متریال را فراتر از حد معمول افزایش می دهند.  نانو یکی از فنآوری‌های کلیدی قرن بیست و یکم است که در آینده نزدیک بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. در این میان، پوشش نانو یا پوشش آبگریز نسل جدیدی از انواع پوشش محافظتی است که مزایا و ویژگی‌های پیشرفته‌ای دارد که قبلاً در هیچ کجا دیده نشده است. به عبارتی، این پوشش از ماده ای فوق آبگریز ساخته شده است. استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان به عنوان یکی از کارهای مهم در ساختمان سازی تبدیل شده است تا مقاومت نمای ساختمان را بالا برد و از آن محافظت کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ نما رنگ نما, عایق کاری انواع سطوح

جدا از اطمینان از زیبایی ظاهری و رنگ و لعاب پایدار ، عملکرد رنگ نانو نمای ساختمان نیز محافظت از نما در برابر تأثیرات محیطی است. رنگهای نمای سیمانی با جذب کم آب ، مقاومت مکانیکی بالا و نفوذپذیری بخار مناسب مشخص می شوند رنگ نانو علاوه بر کاربرد های متفاوتی که دارند دارای دو کاربرد مهم می باشد عایق بودن رنگ نانو نمای ساختمان عایق برای رطوبت و حرارت می باشد و به صورت مایع هست و با ابزار هایی مانند قلم مو به راحتی بر روی سطح دیوار می توان استفاده کرد .محافظ بودن :پوشش های نانو قابل استفاده بر روی نمای ساختمان می باشد و از خاک گرفتگی و آلودگی ها محافظت می کند بسیار شفاف هستند و ظاهر خود را حفظ می کنند.