سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق آکوستیک موج دار فومی جهت عایق کاری صوتی

نظر

بهترین عایق آکوستیک موج دار فومی جهت عایق کاری صوتی : این نوع از عایق‌ های صوتی، با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف هستند. این فوم‌ها می‌توانند طیف وسیعی از صدا را با فرکانس‌ زیاد جذب کنند و از پژواک آن جلوگیری نمایند. شکل تخم مرغی و فراز و نشیب ان، امواج را شکسته و موجب جذب بیشتر آن‌ها می‌گردد. به طور کلی فوم شانه تخم مرغی را می‌توان یکی از ارزان‌ترین و پرکاربرد‌ترین ابزارهای آکوستیک نام برد.  روزنه‌های موجود بر روی این فوم‌ها، خلل و فرجی دارند که سبب جذب امواج در درون خود می‌شود. حالت اسفنجی و نرمی دارند و به این سبب به آن سلول باز می‌گویند.  عایق آکوستیک موج دار که به دلیل شکل ظاهری خود با نام عایق شانه تخم مرغی معروف شده است توانایی جذب امواج صوتی را داشته و حتی امواج بازتابی را نیز به صورت پراکنده بازتاب می کند که این کار از قدرت آن ها می کاهد.

بهترین عایق آکوستیک موج دار فومی جهت عایق کاری صوتی

لذا این عایق محبوبیت ویژه ای در بین اصناف و اقشار مختلف جامعه پیدا نموده است. از مهمترین مصارف عایق های آکوستیک می توان از عایق کاری اتاق های ضبط صدا، لوکیشن های فیلمبرداری، استدیو های صدا و سیما، آموزشگاه ها و کارگاه های هنری مانند قلمزنی و یا حتی اتاق های شخصی افرادی که علاقمند به تمرین و اجرای موسیقی بوده اما به علت آپارتمان نشینی این امکان از آن ها سلب شده است نام برد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های منحصر بفرد فوم شانه تخم مرغی :

  • روشی مناسب برای جذب صدا در فرکانس های متوسط
  • کاهش و کنترل صدای های بیس تولید شده توسط اسپیکر و هر منیع تولید صدا
  • قابل استفاده در اتاق کنفرانس، استدیو ها، سالن های کنفرانس،فضاهای آموزشی، کلاس های آموزش از راه دور، اتاق خواب، دیوار مشترک، دستگاه های تولید صدا
  • جذب و شکست عالی صدا
  • نصب راحت
  • ترکیب با دیگر آکوستیک پنل ها
  • ساخته شده از فوم پلی یورتان
  • قیمت مناسب و مقرون
  • نمای زیبا.
عایق صوتی شانه تخم مرغی عایق صوتی شانه تخم مرغی, انواع عایق های صوتی

معمولا عایق های صوتی که به صورت دورو صاف بوده و بین دیوار و یا بر روی دیوار ( بسته به نوع عایق ) نصب می گردد و می بایست تمامی سطوح دیوار را بپوشاند تا بتواند از عبور صوت جلوگیری نماید و زیاد توصیه نمی شود از چنین نوع از عایق استفاده کرد. این در صورتی است که عایق آکوستیک شانه تخم مرغی به دلیل شکل ظاهری موجدار و خواص سلول بسته بودن خود، دارای توانایی جذب صوت بوده و به راحتی می توان با استفاده از چند تکته کوچک آن، از بازگشت صدا جلوگیری نمود. این نوع محصول صوتی صدا را به خود جذب می کند و از انتشار آن جلوگیری می کند. از آنجاییی  که این عایق در رنگ های مختلف تولید می شوند، برخی افراد خوش سلیقه با چیدن این تکه ها کنار یکدیگر نمای زیبایی به منزل و یا دفتر کار خود می دهند. از این عایق به دلیل شباهتی که به شانه های تخم مرغ دارد، به عنوان عایق شانه تخم مرغی نیز نام می برند که جهت عملکرد صحیح آن، نیاز است تا سمت برجسته و موج دار آن را رو به منبع صوت قرار دهیم.