سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق های جاذب صدا عایق روکار دیوار مشترک

نظر

فروش عایق های جاذب صدا عایق روکار دیوار مشترک : عایق های جاذب صدا به صورت روکار به دیوار نصب می شوند. از بهترین عایق های صوتی دیوار مشترک روکار می توان عایق های تخته ای را نام برد. مهم ترین ویژگی عایق روکار دیوار مشترک این است که اگر در خانه خود فضای کافی برای ساخت یک اتاق ندارید، با استفاده از عایق صداگیر دیوار مشترک می توانید به راحتی یک دیوار بسازید و اتاقی ضد صدا را بوجود آورید. این عایق تنها 30 میلی متر ضخامت دارد و به صورت روکار قابل نصب می باشد. بهترین عایق ضد صدا عایقی است که سنگین بوده و جرم بالایی داشته باشد. برخلاف سایر عایق ها، عایق دیوار مشترک 4 لایه دارد و می تواند طیف گسترده ای از فرکانس ها را مهار کند.

فروش عایق های جاذب صدا عایق روکار دیوار مشترک

لایه های این عایق در کنار یکدیگر لمینت شده اند. تخته های عایق دیوار مشترک در حدود 34 کیلوگرم به وزن دیوار اصلی شما می افزایند و از عبور انرژی و ارتعاش های ناشی از صداها جلوگیری می کنند. پشم سنگ از بهترین عایق صوتی دیوار مشترک محسوب می شود. برای این که سقف شما به خوبی عایق شود باید از متریالی استفاده نمایید که چگالی بالایی داشته باشد و وزن سقف را افزایش دهد. یک عایق صوتی مناسب سقف، عایقی است که انرژی صوتی و ارتعاشات را در سقف خانه بهبود می بخشد و از انتقال صدا از این طریق جلوگیری بعمل می آورد. از پنل­ های آکوستیک می­توان در منازل نیز استفاده کرد و از آنجایی که قیمت بالایی دارند با اطلاع از ویژگی­ ها و کاربرد­های آنها می­توان در زمان خرید عایق آکوستیک هزینه خرید را به حداقل رساند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی سقف عایق صوتی سقف, عایق های صوتی آکوستیک

عایق­ های آکوستیک در منازل و آپارتمان­هایی که بسیار پر رفت­ و­آمد و پر سر­و­صدا هستند بسیار کاربردی است. به هنگام خرید عایق­ های آکوستیک در نظر داشته باشید چون این عایق­ ها ظاهری موجه دارند، می­توان به صورت رو کار استفاده از آنها استفاده کرد. همچنین خرید عایق­ های آکوستیک به دلیل دوام زیادی که دارند دارای عمری طولانی هستند. پنل­ های آکوستیک از روش های دیگر ارزان تر هستند. این ماده که فوم استودیویی نیز نامیده می شود، معمولا دارای گوه و شکل هرمی مشخصی است که در جذب صدا بسیار موثر است. آن ها به صورت تابلو به دیوارها متصل می شوند، از سقف آویزان می شوند و یا در گوشه ها به عنوان تله های باس قرار می گیرند.