سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق بندی حرارتی برای حفاظت از سقف های شیروانی

نظر

عایق بندی حرارتی برای حفاظت از سقف های شیروانی : اگر شما صاحب یک شیروانی یا هر نوع سقف دیگری باشید، استفاده از مواد عایق بندی برای حفاظت از آن بسیار مهم است. علاوه بر این، هدف اصلی سقف مراقبت از اموال و زندگی انسان در برابر آب، باد و هرگونه آسیب می باشد؛ بنابراین، حفاظت از آن به معنای مراقبت از سایر دارایی های شما خواهد بود. رطوبت زیاد یا بارش های بی وقفه اصلی ترین دشمن ساختمان است، چراکه آب می تواند منجر به لایه لایه شدن سطح و آسیب رساندن به آن شود. جلوگیری از خسارت ناشی از نشت، یک امر مهم در مقاوم سازی ساختمان است، اما در بیشتر اوقات نمی توان ترک ها و منافذ را مشاهده کرد، زیرا آن ها در لایه ها یا در امتداد دیوارها و سقف ها به وجود می آیند و رفته رفته بزرگتر می شوند.

عایق بندی حرارتی برای حفاظت از سقف های شیروانی

وجود نشتی در سقف، تمام خانه را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث خراب شدن وسایل و پانل های آن می شود. اما اگر بام شما به طور بهینه ای واترپروف شده باشد، هیچ راهی برای ایجاد ترک و ورود آب به ساختمان وجود ندارد. علاوه براین، استفاده از عایق رطوبتی طول عمر آن را افزایش می دهد و اگر پشت بام با روکش ضد آب پوشانده شده باشد، در برابر خطرات محیطی نیز مقاوم خواهد شد. دلیل بعدی استفاده از انواع عایق رطوبتی پشت بام و شیروانی ها، صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها است. ضد آب بودن ساختمان شما را از پرداخت هزینه برای تعمیرات مکرر و نگهداری آن بی نیاز می کند. اگر سقف شیروانی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد، حتی در صورت آتش سوزی نیز لازم نیست نگران تهویه هوا باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین عایق حرارتی سقف بهترین عایق حرارتی سقف, عایق های سقف و شیروانی

عایق صوتی حرارتی پشم سنگ تخته ای مقاومت مناسبی در برابر فشار دارد و در کنار آن مقاوم ترین عایق در برابر نفوذ آتش می باشد که این خصوصیات باعث شده این عایق حرارتی دارای تمام ویژگی های مورد نیاز عایق حرارتی مناسب برای سقف باشد. عایق تخته ای پشم سنگ یک عایق صوتی حرارتی است که همزمان مانع از ورود صدا و یا اتلاف حرارت از سقف می شود. جلوگیری از اتلاف حرارت به سیستم گرمایش ساختمان کمک می کند تا محیط با دمای یکنواخت ایجاد شود در حالی که میزان مصرف انرژی کاهش یافته است. این سیستم عایق کاری برای کاربردهای تجاری و صنعتی مناسب است.