سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی محصولات نوار عایق کاری سرجوش لوله در گلشهر

نظر

نمایندگی محصولات نوار عایق کاری سرجوش لوله در گلشهر : این نوار سرد یا همان عایق سرد , از جنس پایه پلی اتیلن ساخته شده است که برای لوله های دفنی مانند پاپینگ لوله های خطوط انتقال انرژی  مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول در انواع سفید و مشکی و پرایمر طراحی شده است که برای عایق کاری بعد از تمیز کردن گرد و غبار لوله مورد نظر , توسط اپراتور و یا به صورت اتومات به دور لوله پوشانده می شود . قیمت نوار رپینگ سرد در نمایندگی های برند های سرشناس بسیار ارزان رده بندی شده است . این محصول با توجه به قیمت مناسبی که دارد , فعالیت چشمگیر و مهمی را به عهده دارد و اجرا می کند . نوار رپینگ سرد مقاومت لوله را تا حد زیادی افزایش می دهد و طی هیچ گونه شرایطی ناشی از حرکت و فشار زیاد از لوله جدا نخواهد شد که این از مزایای عالی و بی نظیر این محصول و کالای پر مصرف است . می توانید از قیمت نوار رپینگ سرد از سایت های موجود دیدن کنید و محصول خود را خریداری کنید .

نمایندگی محصولات نوار عایق کاری سرجوش لوله در گلشهر

در این نوع عایق کاری برای حصول عملکرد بهتر باید نوار رپینگ و چسب پرایمر از یک شرکت باشند. این کار از سه مرحله تمیز کاری، پرایمر زنی و نوارپیچی تشکیل شده است. برای عایق کاری لوله ها اول باید سطح لوله را کاملاً از لحاظ گرد و خاک و گل تمیز کرد. بعد از این مرحله باید سرجوش های لوله برشکاری شوند. در این مرحله چسب پرایمر را بر روی سرجوش ها و قسمت های زخم شده عایق گرم لوله می زنیم.

برای انجام رپینگ کاری شرایط آب و هوایی خاصی باید موجود باشد که در زیر به توضیح آن می پردازیم:

  • در هوای بارانی و مه  غلیظ و همچنین دمای کمتر از پنج درجه سانتیگراد به علت اینکه نوار پلاستیکی به خوبی کش نمی آید باید کار رپینگ کاری را متوقف کرد.
  • اگر نوار ریپنگ در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرمای هوا قرار گیرد دچار چروک و بادکردگی می شود. همچنین خاصیت چسبندگی نوارها از بین می رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
نوار عایق کاری لوله نوار عایق کاری لوله, عایق نوار سرجوش

عایق کاری قسمت های نامنظم نظیر اتصالات سه راهی ، زانوئی در پوشه های انتهائی لوله و غیره لازم است به وسیله نوارهای نرم و مخصوص که قابلیت شکل پذیری داشته و کشش آنها زیاد بوده و با حلقه های کم قطر و کم عرض آن ، که برای کاربرد با دست مناسب می باشد انجام گردد . نوار مزبور دارای پرایمر مخصوص به خود می باشد .