سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش اجرای عایق سفید پلیمری آب بندی در پشت بام ها

نظر

روش اجرای عایق سفید پلیمری آب بندی در پشت بام ها : عایق رطوبتی بام یا عایق سفید اب بندی پوشش آب‌بند کننده الاستومریک پلیمری و امولسیونی غلیظ بر پایه رزین‌های اکریلیک و متیل آکریلات بصورت محلول در آب بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای عایقکاری سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی می‌باشد. عایق سفید بام قابل اجرا بر روی سطوح سیمانی، بتنی، آسفالت و ... است و پس از خشک شدن، در برابر رطوبت کاملاً مقاوم می‌باشد. عایق سفید بام پوشش یکپارچه، یکنواخت و بدون درز با چسبندگی فوق العاده بوده و کلیه سطوح عمودی و افقی را آب بند می کند. همچنین به علت اجرای ساده، چسبندگی فوق العاده و عدم شره امکان اجرا در سطوح شیبدار نیز وجود دارد.

روش اجرای عایق سفید پلیمری آب بندی در پشت بام ها

عایق سفید مناسب‌ ترین روش جهت ایزولاسیون و عایق رطوبتی سطوح افقی و شیبدار اعم از پشت بام، سرویس های بهداشتی، حمام، استخر و غیره است سطوح عایق گردیده با عایق سفید بام در مقایسه با ایزوگام دارای سطح دکوراتیوتری هستند. دوام، ماندگاری و عمر عایق سفید پس از اجرا و کیورینگ کامل در مقایسه با ایزوگام بالاتر است. عایق بام سفید یک محصول مایع، سفیدرنگ و بر پایه رزین‌های آکریلیک پایه آب است که می‌تواند جهت آب‌بندی، ترمیم کردن و عایق سازی سقف‌ها و دیوارها و حتی بازسازی سقف‌های قدیمی مورداستفاده قرار گیرد. این محصول با انعطاف‌پذیری بالا، ماندگاری طولانی‌مدت و مقاومت آبی بالا یک پوشش ایده‌آل برای مکان‌های مرطوب است. با توجه به خواص عایق حرارتی این محصول، در صورت استفاده از آن به‌عنوان پوشش بام، می‌تواند در کاهش مصرف انرژی جهت خنک نگه‌داشتن محیط بسیار مؤثر باشد. خواص آنتی باکتریال محصول تا حد قابل قبولی از رشد و تکثیر قارچ و باکتری بر روی پوشش خشک‌شده جلوگیری می‌کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام عایق سفید بام, اجرای عایق سفید در بام

روش مصرف عایق سفید در سطوح :

قبل از مصرف سطح زیر کار باید عاری از هر گونه گرد وغبار و چربی و ذرات سست باشد و سطح کاملا شسته و خشک شده باشد و همچنین در صورت اجرا روی بتن تازه باید کیورینگ بتن حداقل 28 روز طی شده باشد. سپس عایق سفید را در دو مرحله اجرا نمائید، لازم به ذکر است برای حصول چسبندگی بهتر و بیشتر عایق سفید به سطح زیر کار می توان یک لایه پرایمر نانو تیس کد (T.N 220) روی سطح اجرا نمائید، لایه اول عایق سفید تیس را در جهت عمودی یا افقی روی سطح اجرا کنید به میزان یک کیلوگرم در هر متر مربع ، و لایه دوم را حداکثر 3تا4 ساعت پس از اجرای لایه اول هنوز زمانی که سطح چسبنده است در خلاف جهت اجرای لایه زیرین به ازای هر متر مربع یک کیلوگرم اجرا نمایید.