سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین محصولات ایزوگام برای سقف و پشت بام در گلشهر

نظر

بهترین محصولات ایزوگام برای سقف و پشت بام در گلشهر : یکی از بهترین محصولات، ایزوگام پلیمری، که از 60 الی 70 درصد قیر خالص تشکیل شده است می‌باشد. این نوع ایزوگام، کیفیت بالاتری نسبت به ایزوگام دمیده دارد. قیری که برای ساخت ایزوگام پلیمری مورد استفاده قرار می‌گیرد، از پالایش نفت خام به دست می‌آید. یعنی نفت خام را به صورت مستقیم حرارت می‌هند تا قیر از آن به جا بماند. در ایزوگام پلیمری، علاوه بر قیر خالص، پلی استر، تیشو، لایه آلمینیوم، میکرون، لایه پلاستیک برای پشت آن و پودر تالک نیز به کار برده شده است. تمامی این مواد داخل میکسر مخلوط شده و پس از پخته شدن، ایزوگام پلیمری ساخته می‌شود. ایزوگام پلیمری می‌تواند بهترین نوع در انواع ایزوگام برای پشت بام باشد.

بهترین محصولات ایزوگام برای سقف و پشت بام در گلشهر

همانطور که می دانید پشت بام خانه ها معمولا تنها جایی می باشد که بیشترین برخورد با برف و باران را دارد و دائما در معرض رطوبت می باشد پس باید نوعی را انتخاب کنید که در برابر رطوبت های چندین سال کاملا مقاوم باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ایزوگام هایی تولید شده همه به نوعی هستند که از نظر کیفیت در رده ی خوب یا بسیار عالی می باشند و نه تنها از این  ایزوگام برای پشت بام ها استفاده می شود بلکه در تمامی نقاطی که ممکن است رطوبت به سایر قسمت ها نشتی دهد نیز از آن استفاده می شود. به یاد داشته باشید که اگر در انتخاب ایزوگام مرغوب دچار اشتباه شوید این باعث می شود رطوبت و نم به داخل ساختمان شما غلبه کند و رفته رفته مقاومت و استحکام ساختمان را از بین ببرد کخ این مشکل هم باعث می شود ساختمان یا سقف خانه کم کم به مرور زمان شکسته و از بین برود. پوشش آلمینیومی در ایزوگام موجب افزایش مقاومت آن در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و گرما می شود و از ساختمان حفاظت می کند. بهترین زمان برای نصب ایزوگام روی پشت بام هم فصل تابستان است چرا که عملکرد و قدرت چسبندگی آن در دمای گرم و خشک بهتر خواهد بود و به آسانی می شود پس از پاکسازی سطح، ایزوگام را نصب نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین ایزوگام در کرج بهترین ایزوگام در کرج, ایزوگام های پلیمری

داشتن خصوصیاتی مانند مقاومت کششی و مقاومت در برابر پارگی از جمله مشخصات بهترین مارک ایزوگام است. همچنین ایزوگام خوب و باکیفیت در کارخانه های معتبر با استفاده از مواد اولیه ای مانند قیر پلیمری درجه یک، الیاف تیشو و پلی استر بسیار مرغوب تولید می شود. با تولید انواع عایق رطوبتی روش های قدیمی مانند قیر گونی جای خود را به روش ها و متدهای جدید با بهترین فناوری داده است.