سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش اجرای عایق ایزوگام تندیس دلیجان در سطوح منازل

نظر

روش اجرای عایق ایزوگام تندیس دلیجان در سطوح منازل : ایزوگام نوعی عایق رطوبتی آماده است که با نام بازرگانی ایزوگام شناخته می شود .از ایزوگام بعنوان عایق رطوبتی و ضد نم برای پوشاندن پشت بام ، استخر و مانند آنها استفاده می شود . ایزوگام پوششی است که برای عایق بندی و جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌ کار می‌رود ، و از فراورده‌های نفتی بدست می‌آید . برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت از پشت بام به محیط زیرش ، از ایزوگام استفاده می کنند. ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود . عمر ایزوگام به ‌طور میانگین 10 سال است . شاید خیلی از افرادی که نیاز به ایزوگام منزل خود دارند ، در پی این باشند که هزینه روز ایزوگام چگونه تعیین می شود . 

روش اجرای عایق ایزوگام تندیس دلیجان در سطوح منازل

در راستای ایمن سازی سازه ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران از ایزوگام استفاده می شود . ایزوگام یک نوع پدیده صنعتی محسوب می شود که بر مبنای دانش ، آزمودگی (تجربه) و فناوری می باشد . ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد ، پس از گذر از آزمون‌های گوناگون ، در آزمایشگاه‌ های کارخانه ‌های فرآوری ، ضریب پایداری ‌اش را افزایش خواهند داد . با وارد شدن به فصول سرد سال و بارندگی ها، از مسائل مهم که در اکثر ساختمان ها ایجاد می شود مشکل رطوبت و نم زدگی است که موجب وارد آمدن خسارات و آسیب های جدی به ساختمان می شود از این رو برای جلوگیری و رفع این گونه مشکلات راه هایی مانند استفاده از عایق رطوبتی از پیش ساخته وجود دارد که صاحبان و ساکنان سازه می توانند از خدمات فروش ایزوگام و نصب آن توسط شرکت ها و نمایندگی های مجاز و معتبر در سراسر کشور بهره مند شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام تندیس دلیجان ایزوگام تندیس دلیجان, انواع عایق رطوبتی ایزوگام

با در نظر گرفتن شیوه استفاده ایزوگام محصولات تیشو و پلی استر درون تشت قیراندود قرار می گردند. قیمت ایزوگام از این راه محاسبه میشود. بعد پرایمر یا قیر اشباع می‌شود. همینطور قطر لایه به وسیله مجاری خروجی قرار گرفته در بالای ظرف قیر تنظیم میشود. بعد از آن صفحه آلومینیم  آغشته شده به مواد چسبیده و درون آب جهت خنک شدن قرار می گردد. در این مرحله به پلاستیک روکش لایه اضافه میگردد و ایزوگام درون ریل  ذخیره سازی قرار می گیرد. از آسانسور جهت ذخیره کردن موقتی لایه های ایزوگام در سیستم ، و جلوگیری از وقفه در تولید استفاده می­ شود.