سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق رطوبتی رنگی ضد آب نانو پایه رزینی در کرج

نظر

عایق رطوبتی رنگی ضد آب نانو پایه رزینی در کرج : رنگ ضد آب نانو در صنعت کاربرد های فراوانی دارند برای مثال در صنعت ساختمان در بسیاری از مناطق جغرافیایی با آب هوای مرطوب ، عمده مشکل ساختمان ها نفوذ رطوبت به داخل ساختمان و یا تبله کردن رنگ نما و یا زنگ زدن فلزات و آهن آلات بشمار میرود. اهمیت رنگ های ضد آب در اینجا مشخص خواهد شد. رنگ های ضد آب تنوع زیادی دارند که رنگ های ضد آب نانو یکی از آن ها است. رنگ ضد آب نانو یکی از انواع رنگ ساختمانی کاملا ایمن و عاری ازهر گونه مواد شیمیایی مضر یا مواد غیرارگانیک است و هیچگونه آسیبی را برای ساکنین و محیط زیست به وجود نمی آورد. پوشش نانو بسیار کاربردی است. 

عایق رطوبتی رنگی ضد آب نانو پایه رزینی در کرج

عایق رنگی بر پایه رزین اکریلیک اصلاح شده پایه آبی و با قدرت پوشش دهی زیاد، برای استفاده در نمای خارجی ساختمان می باشد. رنگ نمای الاستیک بر پایه رزین‌های اکریلیک اصلاح شده پایه آبی و با قدرت نفوذ و پوشش دهی زیاد است. رنگ‌های آکریلیک بسیار متنوع هستند و برای ایجاد بافت در سطوح مناسب‌اند چون غلظت بالایی دارند و به‌سرعت خشک می‌شوند. رنگ آکریلیک انعطاف‌پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح ازجمله مدل‌های خمیرکاغذ، پارچه، کفش و … قابل استفاده است. رنگ‌های آکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگ‌های ساختمانی می‌باشند که با توجه به مسائل زیست‌محیطی و عدم استفاده از حلال‌های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ‌ها روبه افزایش است. بطوریکه به‌تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ‌های روغنی الکیدی می‌باشند. رنگی برپایه رزین های اکریلیک اصلاح شده پایه آبی و با قدرت پوشش دهی زیاد، برای استفاده در نمای خارجی ساختمان ها می باشد. این رنگ فراتر از استانداردهای مربوطه، دارای قابلیت تنفس زیر آِند، مقاومت در برابر نفوذ آب، چسبندگی بسیار زیاد به سطح و ازدیاد طول می باشد که وجود این عوامل موجب افزایش دوام این رنگ در مقایسه با محصولات مشابه، در شرایط مختلف آب و هوایی می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش رنگی رطوبتی پوشش رنگی رطوبتی, عایق واترسیل رنگی

این نوع از رنگ ها خاصیت الاستیکی داشته و بعد از خشک شدن لایه رنگ نیز خواصش را حفظ می کند . این خصویت باعث می شود که ترک های ریز موجود در سطح نمای ساختمان که قبلا بوده و یا به مرور زمان ایجاد می گردد را پوشانده شود و به بیان دیگه با ترک خوردن سطح زیرین ، لایه رنگ تر ک نخورده و ترک در زیر لایه رنگ مخفی می ماند و به این ترتیب ترک های کمتری در سطوح نمتای ساختمان دیده می شود و طبعا به زیبا مانده نمای ساختمان به مدت زمان های طولانی کمک خواهد نمود .