سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوم الاستومری نسوز پشت چسبدار جهت عایق کاری حرارتی

نظر

فوم الاستومری نسوز پشت چسبدار جهت عایق کاری حرارتی : فوم الاستومری ، به صورت پیش ساخته با ساختار سلول بسته در انواع سایز و ضخامت های مختلف موجود می باشد و به صورت پشت چسبدار هم می تواند تولید کرد. فوم الاستومری دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر انتشار صوت دارد. یکی از مزایایی فوم الاستمری نصب راحت و برش آسان آن می باشد که در زمان می تواند صرفه جویی شود. یکی از بهترین محصولات برای جلوگیری از هدر رفت انرژی در پروژه های تجاری، مسکونی و صنعتی، عایق های الاستومری لوله ای می باشد. این محصول برای لوله های گرم و سرد بسیار مناسب است و می توان برای کاربرد های مختلفی از ان استفاده نمود. عایق های الاستومری در برابر کندانس، کپک و قارچ بسیار مقاوم می باشند. این محصول در اندازه های مختلف در بازار عرضه شده و دارای قابلیت استفاده در لوله های فلزی فولاد، آهن، مس و چندلایه می باشد.

فوم الاستومری نسوز پشت چسبدار جهت عایق کاری حرارتی

فوم الاستومری محصول مناسبی است برای حفظ انرژی به صورت پایدار و انرژی را به صورت اقتصادی ذخیره می کند. در برابر آتش سوزی و آلودگی صوتی بسیار مناسب می باشد. فوم الاستومری مقاومت بالایی در برابر انتشار بخار آب دارد جذب آب عایق الاستومری در طول 28 روز حاکثر 0.9 درصد وزن آنها می باشد. اگر عایق الاستومری را با عایق پشم شیشه در خصوص جذب آب مقاسیه کنیم، پشم شیشه ضریبی برابر با عدد یک و عایق الاستومری برابر  با 10000 برابر دارد. عایق الاستومری به صورت عایق صوتی مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال ضخامت 2 سانتیمتر این عایق می تواند تا 35 دسی بل صدا را کاهش دهد. عایق الاستومریک در برابر آتش سوزی شعله ور نمی شود و گازهای CFC ,HCFC تولید نمی کند این موضوع باعث شده به لایه اوزن آسیب نرساند و حافظ محیط زیست باشد. پشت چسبدار بودن عایق الاستومری باعث می شود نصب عایق آسان تر و راحتر باشد و همچنین سرعت عملیات اجرایی را بالا می برد. عایق های الاستومری قابلیت روکش دار شدن با لایه آلومینیوم با ضخامت 130 و 170 میکرون را دارد این قابلیت باعث شده تا مشتریان بتوانند بهترین گزینه را از لحاظ کارکرد و قیمت و متناسب با نیازهای که دارند انتخاب کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نسوز الاستومریک عایق نسوز الاستومریک, انواع عایق حرارتی ضد حریق

بهترین شیوه به منظور بهینه سازی و اتلاف انرژی در تمامی صنایع مختلف و همچنین ساختمان ها عایق کاری می باشد. عایق الاستومری بهترین عایق برای بهینه سازی انرژی می باشد و انواع عایق الاستومری حرارتی ، رطوبتی ، صوتی و …. را می توان با اطمینان خاطر از شرکت مهار انرژی ساز تهیه و خرید نماید.