سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید ایزوگام ترموباند عایق بندی رطوبتی در کرج تهران

نظر

تولید ایزوگام ترموباند عایق بندی رطوبتی در کرج تهران : این نوع ایزوگام از دو لایه، شامل تیشوی نخ دار با نخ های شیشه و پلی استر تشکیل می گردد. نوع ساده آن دارای یک لایه فیلم پلی اتیلن محافظ و نوع فوی دار دارای یک لایه روکش آلومینیوم نازک است که رنگ عایق را به رنگ نقره ای مبدل می سازد. همچنین از ویژگی های این عایق می توان بازتاب UV خورشید را برشمرد. ایزوگام های دو لایه در ضخامت های 4 میلیمتر با نام (LA4) و سه میلیمتر با نام (LA3) تولید می گردند. جهت ایجاد مقاومت کششی بالاتر، ایزوگام های تک لایه با یک لایه حامل ترموباند تولید می گردند که از انعطاف پذیری کمتری برخوردارند. این عایق جهت مصارف خاص که نیاز به مقاومت پارگی و کششی بیشتری دارند مورد مصرف قرار می گیرند.

تولید ایزوگام ترموباند عایق بندی رطوبتی در کرج تهران

در کارخانجات تولیدی ایزوگام، از مواد پلیمری نمد مانند با تار و پودی از جنس ترموپلاستیک استفاده می‌شود که از دولایه تشکیل شده ،یک لایه از جنس تیشو و لایه‌ی دیگر آن پلی‌استر است. این ماده پلی‌استر همراه با  قیر و آلومینیوم از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده‌ی عایق‌های رطوبتی به شمار می‌آیند.نا گفته نماند که در تولید ایزوگام از پلی‌استر سوزنی و پلی‌استر اسپانباند استفاده می‌شود. این ماده پلیمری ضد آب می‌باشد و در واقع کمترین واکنش با آب را از خود بروز می‌دهد. خصوصیت بارز دیگر پلی‌استر سوزنی این است که در اثر حرارت تغییر حالت می‌دهد و دارای سطح بالایی از مقاومت کششی می‌باشد ،همچنین در دمای بالا اشتعال زاست.لایه‌ی پلی‌استر به کار رفته در تولید عایق رطوبتی با قیمت ایزوگام تولیدی رابطه مستقیمی دارد زیرا ایزوگامی که از یک لایه پلی‌استرتشکیل شده ،ظریف تر است و انعطاف پذیری بیشتری دارد، درحالی که ایزوگام 2 لایه از ماده تیشو و پلی‌استر ساخته شده ،استحکام و ضخامت بیشتری نسبت به ایزوگام تک لایه (پلی‌استر) دارد.در تولید ایزوگام ،میزان جذب قیر به نوع پلی‌استر و میزان سوزن خوردگی آن بستگی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ترموباند در ایزوگام ترموباند در ایزوگام, انواع عایق رطوبتی

ایزوگام ترموباند چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.