سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های آب بندی و عایق کاری پشت بام با مواد نانو

نظر

روش های آب بندی و عایق کاری پشت بام با مواد نانو : انواع عایق های رطوبتی پشت بام برای افزایش طول عمر سیستم های سقف طراحی شده اند. به همین دلیل استفاده از آن ها امری ضروری است. هنگامی که یک ماده ضد آب برای سقف انتخاب میکنید، باید فرایندهای حرارتی ساختمان را ارزیابی و انرژی لازم را نیز برآورده نمایید. برای انجام موفقیت آمیز عایق پشت بام، لازم است مواد آب بندی کننده را به بخشی جدایی ناپذیر از سقف تبدیل کنید و به خاطر داشته باشید که انتخاب یک آب بند قوی منجر به واترپروف کردن پشت بام تا سالیان طولانی می شود، در حالی که گزینه های ضعیف می توانند برای عملکرد سقف مضر باشند.

روش های آب بندی و عایق کاری پشت بام با مواد نانو

یکی از روش‌های آب بندی و عایق بندی پشت بام استفاده از عایق پلیمری یا آب بند پلیمری است، عایق های پلیمری روش مناسبی برای آب ‌بندی پشت بام هستند و ضد آب و ضد حرارت بودن از ویژگی‌های این نوع از عایق رطوبتی است. در این روش بدون تخریب سطح و با حفظ ظاهر و رنگ اصلی موزاییک ، سرامیک و سنگ  سطح پشت بام به صورت کاملا شفاف آب بند می شود .عایق کاری پشت بام موزاییکی و سنگی با مایع آب بندی پشت بام انجام می شود و عایق رطوبتی بی رنگ به شکل مایع  است و با قلمو ،غلطک  بر روی موزاییک اجرا می شود و بعد از اجرا کاملا روی موزاییک ها رو ضدآب می کند و نمیگذارد رطوبت و آب از سطح موزاییک ها پایین برود این عایق طی چند لایه اجرا می شود . لایه اول به داخل بافت سنگ و موزاییک و بند ها نفوذ می کند و بعد از خشک شدن فیلر های عایق آزاد می شود و سطح زیر کار رو منبسط و آب بند می شود. لایه دوم بند های موزاییک ها را با مخلوط دوغاب سیمان و چسب آب بندی ترمیم می کند لایه سوم با چسب نانو برای پشت بام روی موزاییک ها را به صورت شفاف پوشش می دهد این لایه سطح پشت بام را در برابر ترک و تنش های سازه محافظت می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های نانو بام عایق های نانو بام, انواع پوشش رطوبتی ساختمان

عایق رطوبتی از زمان های قدیم مورد استفاده بوده است. مهمترین کاربردهای عایق رطوبتی در ساخت و ساز و همچنین صنایع مختلف است. از جمله عایق بندی انواع مخازن و لوله هایی که برای ذخیره سازی و انتقال مایعات از آن استفاده می شود. در فصل زمستان به علت باران و برف قسمتی از پشت بام آب جمع می شود و بعد از مدتی باعث نشست سقف خواهد شد، در گذشته برای عایق بندی پشت بام از ایزوگام استفاده می کردند اما به خاطر اینکه در فصل زمستان امکان اجرای ایزوگام وجود نداشت و علاوه بر آن برای اجرا خطراتی وجود داشت امروزه از عایق های رطوبتی برای عایق بندی پشت بام به خاطر اجرای آسان آن استفاده می کنند.