سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه پوشش نانوی آبگریز کننده سطوح ساختمان در کرج

نظر

عرضه پوشش نانوی آبگریز کننده سطوح ساختمان در کرج : یک مسئله مهم و قابل توجه در صنعت ساخت و ساز عایق نمودن اصولی و استاندارد ساختمان ها و سازه های ساخته شده است. عایق ها با توجه به نوع کارکرد آن به چند دسته تقسیم می شوند. حرارتی، رطوبتی، صوتی از جمله ی این دسته بندی ها هستند. عایق های حرارتی نانودر هر مکانی که استفاده شود از هدر رفت انرژی ممانعت می کنند در واقع بهینه نمودن مصرف انرژی مهمترین کارکرد آن است. به عنوان نمونه در نما کاری برج های بلند به این منظور ازاین فراورده استفاده می شود همچنین در لوله های موتورخانه ها، کانتینرها، اطاقک های قطار، دود کش های حرارتی و …

عرضه پوشش نانوی آبگریز کننده سطوح ساختمان در کرج

تکنولوژی نانو فناوری و دانش پیشرفته ای است که امروزه در تمام علوم و رشته ها حرفی برای گفتن دارد. این دانش، یک آب بند بسیار مقاوم و پایدار در برابر نفوذ رطوبت است و در فعالیت ها و امور متفاوت از جمله صنعت ساخت و ساز بسیار مورد توجه است. برای تولید عایق رطوبتی نانو مواد اولیه متفاوتی در اندازه های نانومتری وسطوح متفاوت مولکولی با ارتباط گرفتن با هم پیوند پلیمری می سازند. اگر تصور شما از عایق رطوبتی نانو این است که آنها هم مانند آب بندهای سنتی یک سطح پوششی ضخیم هستند، باید گفت که اینگونه نیست. مواد واترپروف کننده نانوهیچ گونه پوشش و آستری بر روی سطوح ایجاد نمی کند و رنگ نانو ضد آب و چسب نانو ضد آب نیز به بازار آمده است. فرمول شیمیایی آن به گونه ای است که جذب سطح مورد نظر شده و بخشی از ساختار آن می گردد. در این شرایط با اسپری نمودن این محصول به سطح مورد نظریک لایه نازک بر روی سطح انتخابی تشکیل می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش نانو ضد آب پوشش نانو ضد آب, عایق رطوبتی آبگریز

آب بندی یعنی بهره گیری از یک سری مواد و مصالح به منظور ممانعت از نفوذ آب و نم درساختمان. در این میان، قیمت مایع نانو ضد آب نیز بسیار به صرفه است. به همین دلیل به راحتی می توانید آن را برای واترپروف کردن ساختمان استفاده کنید. در بخش الزامات عمومی ساختمان مباحث ملی ساختمان ایران عایق بندی ساختمان را این چنین تعریف نموده اند : حراست و نگهداری از ساختمان ها در مقابل بارش برف و باران و رطوبت خاک یک الزام است. عایق نمودن  در برابررطوبت باید برای کف ساختمان که در ارتباط با سطح نمناک است، پشت بام های مسطح، کف مکان های بهداشتی در طبقه ها، دیوارهای پارکینگ ها و جداره های زیر زمین در ارتباط با زمین های مرطوب، بدنه و دیوارهای استخر و سایر مکان هایی که در ارتباط با آب هستند انجام گیرد. نماهای ساختمان ها که در برابر نزولات جوی هستند باید عایق گردند. در یک ساختمان هر جا که شیرآلات آب استفاده شود باید کف فضای مربوط به آن به بهترین شیوه در آب گریز  گردد. بهترین و مناسب ترین راه حل برای دستیابی به اهداف فوق استفاده از عایق رطوبتی نانو است.