سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق رطوبتی نانو سطوح خارجی و داخلی ساختمان

نظر

بهترین عایق رطوبتی نانو سطوح خارجی و داخلی ساختمان : یکی از انواع عایق رطوبتی نانو  تولید شده توسط شرکت گوهر عایق شیمی پایتخت، عایق رطوبتی نانو سطوح خارجی و داخلی ساختمان است که می تواند سطوح ساختمان را در برابر نم و رطوبت و حتی ضربه مقاوم سازد. آب بندی سطوح ساختمان بسیار مهم است، زیرا در صنعت ساختمان سازی رعایت اصول و استانداردهای مربوط به عایق بندی ضروری است . اگر آب بندی ساختمان ها بطور صحیح انجام نشود ، باعث نفوذ رطوبت به قسمت های داخلی و خارجی ساختمان می شود که این امر باعث از بین رفتن نما و ظاهر ساختمان و مصالح می شود. در صورت مشاهده نم و رطوبت در قسمت های مختلف ساختمان، املاح نمک که یکی از اجزای مهم در تولید مصالح ساختمانی است با رطوبت و نم ترکیب شده که نتیجه آن ایجاد شوره بر روی سطوح می شود و  همینطور آسایش ساکنین و سلامتی آن ها را به خطر می اندازد.

بهترین عایق رطوبتی نانو سطوح خارجی و داخلی ساختمان

پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز این می باشد که حتما از مواد آب بندی با کیفیت برای آب بندی سطوح مختلف ساختمان از جمله عایق نمای ساختمان ، پشت بام، دیوارها و سرویس های بهداشتی استفاده نمایید و آب بندی را به صورت اصولی و صحیح انجام دهید. محصولات آب بندی نانو ، بسیار با کیفیت، سبک و دارای وزن کم می باشد و به راحتی و با کم ترین هزینه اجرا خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های مواد آب بندی سطوح ساختمانی نانو:

  • مقاوم در برابر اشعه uv.
  • مقاومت بالا در برابر انواع شوینده های اسیدی و بازی (ضد اسید).
  • قابلیت آب بندی صد در صد و بدون تغییر هیچ گونه رنگی.
  • سرعت بالای اجرای آب بندی نانو با محصولات نانو.
  • قیمت مناسب مواد آب بندی دکترنانو نسبت به محصولات مشابه.

عایق آب بندی نانو عایق آب بندی نانو, انواع عایق رطوبتی نانو

در معرفی عایق برای عایق بندی استخر، نحوه عایقکاری با عایق رطوبی را توضیح دادیم حالا در سطور زیر نکاتی را در مورد عایق های رطوبتی عرض می شود: عایق های رطوبتی پوششی است که به منظور جلو گیری از نفوذ آب و رطوبت به دیوار و کف و فونداسیون و پشت بام ساختمان با مصالح ساختمان استفاده می شوند. تا ساختمان را مقابل رطوبت حفاظت نماید. امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی نانو نقش مهمی در زندگی روزمره جوامع بشری ایفا می کند که یکی از این مقولات تاثیر شگفت انگیز نانو در عایق کاری رطوبتی و حرارتی و صوتی ساختمان ها و صنایع است. یکی از عایق های رطوبتی عایق رطوبتی نانو است که در حال حاضر سهم مهمی از بازار عایق های رطوبتی را به خود اختصاص داده است. از آنجائیکه عایق نانو رطوبتی به علت ریز بودن مولکول های که در حد میکرو می باشد و به خوبی در داخل و عمق هر نوع بتنی نفوذ می کند لذا مردم استقبال خوبی از آن می نمایند.