سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق برودتی و عایق حرارتی در موتورخانه ها و تاسیسات

نظر

انواع عایق برودتی و عایق حرارتی در موتورخانه ها و تاسیسات : عایق برودتی و عایق حرارتی دسته عایق های صنعتی و ساختمانی هستند از جمله پشم سنگ و عایق الاستومری. عایق الاستومری عایق های سرد محسوب شده و از دمای -60 درجه تا +130 درجه را پوشش می دهند. عایق های پشم سنگ از جمله عایق های حرارتی هستند و از +50 درجه تا +900 درجه را پوشش میدهند. عایق پشم سنگ و عایق الاستومری برای جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش هزینه ها مورد استفاده قرار میگیرند. عایق پشم سنگ علاوه بر عایق حرارتی عایق صوتی نیز به شمار می آید. از عایق پشم سنگ در ساختمان برای پر کردن دیوار و جلوگیری از عبور صدا استفاده می گردد. عایق الاستومری برای موتور خانه ها و تاسیسات ساختمانی استفاده می گردد.

انواع عایق برودتی و عایق حرارتی در موتورخانه ها و تاسیسات

امروزه از عایق برودتی برای جلوگیری از انتقال سرما به بیرون و درون ساختمان استفاده می شود. این عایق اهمیت بسیار زیادی در صنعت ساختمان دارد، زیرا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. عایق های برودتی به دو دسته معدنی و پلیمری تقسیم می شوند. رنگ های عایق، پلیمری محسوب می شوند. عایق های معدنی نسبت به عایق های پلیمری از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار می باشند و کاربرد بیشتری دارند. برخی انواع این عایق ها مانند پشم سنگ و پشم شیشه در برابر عواملی چون حریق نیز مقاومت بسیار بالایی دارند. عایق های معدنی در مکان های مختلفی از جمله سقف ها، دیوارها، کف، لوله های سرمایشی و گرمایشی و کانال های هوا مورد استفاده قرار می گیرند. اگر توجه کرده باشید برای جلوگیری از انتقال سرما به بیرون و درون ساختمان از عایق برودتی استفاده می شود. این عایق اهمیت بسیار زیادی در صنعت ساختمان دارد، زیرا از هدر رفتن انرژی و هزینه های اضافی جلوگیری می کند.عایق های برودتی به دو دسته معدنی و پلیمری تقسیم می شوند. رنگ های عایق، پلیمری محسوب می شوند. عایق های معدنی نسبت به عایق های پلیمری از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار می باشند و کاربرد بیشتری دارند. برخی انواع این عایق ها مانند پشم سنگ و پشم شیشه در برابر عواملی چون حریق نیز مقاومت بسیار بالایی دارند. عایق های معدنی در مکان های مختلفی از جمله سقف ها، دیوارها، کف، لوله های سرمایشی و گرمایشی و کانال های هوا مورد استفاده قرار می گیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی برودتی عایق حرارتی برودتی, انواع پوشش های عایق بندی

انواع عایق های برودتی :

  • عایق الاستومری
  • عایق پشم سنگ
  • عایق پشم شیشه
  • عایق پلی استایرن
  • عایق پلی یورتان.

عایق حرارتی و برودتی جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی به کار برده می شود. در دنیای امروز صرفه جویی در مصرف انرژی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عایق ها هزینه گرمایش و سرمایش را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهند. به طور کلی عایق حرارتی و برودتی به دو شکل لوله ای و رولی وجود دارند.