سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی چسب sa12 جهت ساخت ملات چسبنده در عایق کاری

نظر

کارایی چسب sa12 جهت ساخت ملات چسبنده در عایق کاری : چسب آب بندی sa12 مایعی شیری رنگ است که بر پایه پلیمرهای اصلاح شده مناسب جهت ساخت ملاتهای چسبنده بر روی بتن بعنوان ماده آببند و واسطه چسبنده قوی برای تعمیرات سطوح بتنی و ملات سیمانی تولید شده است چسب آب بندی اس آ 12 دارای خاصیت آب بندی 100% میباشد. از مزایای چسب بتن sa12 قابلیت ترکیب در انواع بتن و دوغاب سیمان می باشد . چسب sa12 پس از استفاده پیوند قوی ای با سازه ایجاد می کند و دارای نفوذ بسیار خوبی در انواع سطح بخصوص سطح بتن و آجر می باشد.

کارایی چسب sa12 جهت ساخت ملات چسبنده در عایق کاری

چسب sa12 در دمای 60- الی 98+ درجه سانتیگراد تحمل گرمایی دارد همچنین سازگار با محیط زیست بوده و در مقابل مواد شوینده مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. همچنین چسب sa12 دارای تاییدیه از آزمایشگاههای تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب را دارد. از مزایای دیگر چسب sa12 مقاومت در برابر فشار های منفی و مثبت آب مخازن عمیق می باشد همچنین چسب sa12 جایگزین مناسبی برای قیر و ایزوگام می باشد و پس از استفاده بر روی سطح کاملاً بیرنگ می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی با چسب sa12 آب بندی با چسب sa12, خرید انواع چسب

موارد کاربرد چسب های بتن :

1- آب بندی استخرها و آبنماها (پوشش های آب بند)
2- ساخت عایق های رطوبتی نظیر عایق بام و ...
3- ساخت رنگ های آکریلیک پایه آب سطوح داخلی و خارجی ساختمان
4- ضدآب سازی پوشش های سلولزی (مولتی کالر) و پوشش های فلزی و چوبی و بتنی
5- استفاده بعنوان پرایمر زیر کار رنگ در سطوح مختلف
6- ساخت کنیتکس های پایه آب
7- تهیه بتن استاندارد و بسیار قوی
8- چسب بتن استاندارد و بسیار قوی
9- ساخت چسب کاشی واتر پروف
10- افزودن به چسب کاشی جهت بالابردن استحکام و مقاومت در برابر رطوبت
11- قابلیت رنگ پذیری به هر رنگ دلخواه با استفاده از مادر رنگ آکریلیکی به مقدار مناسب.

آماده سازی برای استفاده چسب بتن و ملات آب بندی به این صورت است که پیش از استفاده از چسب بتن سطح بتن قدیمی یا زیرآیند باید کاملاً تمیز و عاری از چربی، ذرات سست و گرد و غبار باشد. هم چنین توصیه میگردد مقاطع زیرآیند با استفاده از آب شیرین اشباع شوند. باید از تجمع آب بر روی سطح زیرآیند پیش از اجرا اجتناب گردد تا چسب بتن به خوبی عمل کند. از چسب بتن sa12 را بعنوان تهیه ملات و اندودهای آببندی انواع سازه بتنی ، عایق کاری استخر عمومی شنا با سازه بتنی سیمانی ( بلوکی ) و آجری و منابع ذخیره آب آشامیدنی و کشاورزی ، تصفیه خانه ها ، سطوح بتنی دیوار و کف کارخانجات مختلف وانبارها ، پارکینگ ها و زیرسازی جهت کفپوش استفاده نمود.