سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مواد آب بند کننده و عایق کاری پایه ستون فلزی در کرج

نظر

انواع مواد آب بند کننده و عایق کاری پایه ستون فلزی در کرج : نفوذ رطوبت در ساختمان میتواند باعث بروز خسارات زیادی شود، شاید  حتی سازه را از بین ببرد. رطوبت از روش های مختلفی مثل بارندگی و رطوبت موجود در خاک جذب میشود، که باعث بروز پوسیدگی در فلز تورم شدن گچ، میگردد. حتی رطوبت می تواند باعث پیدایش حشرات و قارچ هم بشود.  زمانی که هوا سرد شود، آبی که داخل مصالح نفوذ کرده یخ می زند و بعد منبسط می شود، باعث تخریب و خرد شدن مصالح می گردد. به همین دلیل بهتر است پی ساختمان و ستون ها را عایق کاری کنید. ستون های بتنی به دلیل عمر بیشتری که دارد و مقاومت بیشتری که به نسبت ستون های فلزی دارد، خیلی زود در ساخت و ساز جای خود را پیدا کرد. اگر قصد عایق کاری ستون های بتنی را با نصب ایزوگام دارید، از ایزوگام های یک لایه ساده استفاده کنید. نیازی به استفاده از ایزوگام های دو لایه فویل دار نیست و با استفاده از این نوع ایزوگام تنها هزینه های شما را افزایش می دهد.

انواع مواد آب بند کننده و عایق کاری پایه ستون فلزی در کرج 

نفوذگر بتن یا کریستال شونده گونه ای از مواد آب بند کننده کریستال ساز با قدرت نفوذ بسیار زیاد به داخل بتن می باشد که برای آب بندی و محافظت بتن در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی مخرب کاربرد داردو پس از اجرا روی سطح بتن طبق قانون لوله های مویین با مکانیزم اسمزی به داخل بتن نفوذ نموده و با آهک آزاد و رطوبت موجود واکنش داده و تمامی ترک ها و لوله های مویین را با ساخت کریستال های سورنی پر می کند و بتن را در برابر نفوذ آب، یون ها و مواد موجود در انواع فاضلاب و آب دریا مقاوم می سازد. نفوذ رطوبت در ساختمان می تواند باعث بروز خسارات زیادی شود، شاید حتی سازه را از بین ببرد.جهت اطلاع ازفروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش پشت بام پلیمری پوشش پشت بام پلیمری, انواع پوشش پلیمری بام

 رطوبت از روش های مختلفی مثل بارندگی و رطوبت موجود در خاک جذب می شود، که باعث بروز پوسیدگی در فلز تورم شدن گچ، می گردد. حتی رطوبت میتواند باعث پیدایش حشرات و قارچ هم بشود.  زمانی که هوا سرد شود، آبی که داخل مصالح نفوذ کرده یخ میزند و بعد منبسط می شود، باعث تخریب و خرد شدن مصالح می گردد. به همین دلیل بهتر است پی ساختمان و ستون ها را عایق کاری کنید. عایق کاری پایه ستون اسکلت ساختمان به روش ایزوگام یا قیر گونی از آنجا که ستون عنصری مهم در نگهداری سازه است و معمولا به صورت عمودی در ساختمان نصب شده و بارهای کف ناشی از طبقات را تحمل می‌کند دارای اهمیت فراوانی می‌باشد. بنابراین حفاظت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی پایه ستونها که در معرض رطوبت هوا قرار دارند لازم و ضروری است.