سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درزبندی و عایق کاری توسط ماستیک پلی یورتان آب بندی در کرج

نظر

درزبندی و عایق کاری توسط ماستیک پلی یورتان آب بندی در کرج : درزگیر سیلیکون ماستیک در واقع درزگیری تک جرئی بر پایه اکرلیک است که برای درزگیری‌های داخلی و بعضا خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درزگیر سیلیکون ماستیک به دلیل دارا بودن افزودنی‌های سیلیکونی، خاصیت الاستیسیته دائمی نیز دارد. از این رو برای درزگیری‌های رایج از قبیل درزگیری پنجره آلومینیومی، درزگیری پنجره یو پی وی سی UPVC، درزگیری اطاراف قرنیزها و بعضا درزگیری در صنایع خودرویی مناسب است.  ماستیک یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد. ماستیک ها انواع مختلفی دارند.از جمله انواع ماستیک ها موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان و اپوکسی ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و ... می باشد.

درزبندی و عایق کاری توسط ماستیک پلی یورتان آب بندی در کرج

ماستیک ها  بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از ماستیک ها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند . نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود. سطح زیر کار می بایست عاری از هرگونه چربی، گردو غبار و رطوبت باشد. برای این کار می توان از فشار باد و برس سیمی استفاده نمود. سپس ماستیک را در یک دیگ دو جداره و به طور غیر مستقیم حرارت می دهیم و مدام آن را به هم می زنیم تا دمای آن زیاد بالا نرود. درجه حرارت لازم برای سیالیت ماستیک 160 درجه سانتیگراد می باشد. در صورت در دسترس نبودن دیگ دو جداره می توان از حرارت دادن روغن و کنترل مداوم آن و قرار دادن ظرف دیگری درون مخزن روغن و استفاده از حرارت غیر مستقیم جهت اعمال حرارت به ماستیک بهره جست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خصوصیات و مزایا :

-مقاوم در برابر شرایط جوی

-بدون شره

-آماده مصرف.

-چسبندگی خوب به سطوح بتنی ، سیمانی و فلزی

- محدوده وسیع دمای سرویس ( 5- تا 70+ درجه سانتیگراد )

-مقاوم در برابر آب دریا

-مقاوم در برابر فشار آب در صورت مصرف .

ماستیک پلی یورتان ماستیک پلی یورتان, انواع پوشش های آب بندی چسبی

ماستیک ماده ای با چسبندگی بالا برای درزگیری و آب بندی سطوح ترک خورده و شیارها است که در صنایع ساختمان، راه سازی و نگهداری و انتقال آب کاربردهای فراوانی دارد. امروزه از ماستیکهای قیری پلیمری که به دو نوع گرم اجرا و سرد اجرا طبقه بندی می شوند برای درزگیری و آب بندی ایزوگام، درزگیری شیروانی، درزگیری سطوح بتنی، آب بندی فونداسیون، مخازن و کانال های انتقال آب استفاده می شود.