سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین درزگیر ماستیک پلی یورتان آب بندی در کرج تهران

نظر

بهترین درزگیر ماستیک پلی یورتان آب بندی در کرج تهران : ماستیک پلی یورتان با خاصیت چسبندگی بالا بر روی سطوح مختلف قابل استفاده است. مقاومت این نوع چسب درزگیر در برابر ضربه، لرزش و ارتعاشات بسیار زیاد می باشد. همچنین مقاومت مکانیکی ماستیک های پلی یورتان نسبت به سیلیکون بالا است. به همین دلیل بعد از چسب آکواریوم یا درزگیر سیلیکون ماستیک های پلی یورتان کارایی بالایی دارند. هر دو این چسب ها از مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت و آب برخوردار هستند. همچنین خاصیت الاستیسیته هر دو نوع چسب ها مشابه می باشد. تنها تفاوت ماستیک های پلی یورتان با درزگیر سیلیکونی اسیدی این است که ماستیک های پلی یورتان ارگانیک هستند، در حالیکه چسب های سیلیکون موادی غیر ارگانیک به حساب می آیند. دوام ماستیک های پلی یورتان در مقایسه با برخی چسب های سیلیکونی به دلیل ارگانیک بودن کمتر است.

بهترین درزگیر ماستیک پلی یورتان آب بندی در کرج تهران

می توان گفت دوام ماستیک های پلی یورتان با توجه به شرکت سازنده بین 5 تا 10 سال متغیر می باشد. در حالیکه دوام و ماندگاری چسب های سیلیکون دو برابر ماستیک های پلی یورتان است. ماستیک های پلی یورتان برای انواع متریال از  قبیل چوب، شیشه و سنگ مناسب هستند. این نوع چسب های درزگیر را می توان با انواع سیستم های رنگ آمیزی رنگ کرد. امکان استفاده از ماستیک های پلی یورتان به دلیل مقاومت شیمیایی بالا در شرایط سخت محیطی امکان پذیر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 0912154110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک پلی یورتان ماستیک پلی یورتان, درزگیری با چسب

مزایای درزگیر پلی اورتان :

مزایای درزگیر پلی اورتان به شرح زیر است:

  • دارای خاصیت بالای کششی
  • مقاومت کامل در برابر نفوذ آب
  • میزان چسبندگی عالی
  • مقاومت مناسب در برابر مواد خورنده
  • مقاومت مناسب در برابر حلال های نفتی
  • انعطاف پذیری در شرایط جوی متغیر
  • قابلیت چسبندگی به سطوح سیمانی و بتنی
  • قابلیت چسبندگی به سطوح شیشه ای و فلزی سرامیکی
  • پایداری کامل در برابر تابش اشعه ماورا بنفش.

ماستیک پلی یورتان یکی از محصولات آب بندی به حساب می آید. برخی از ماستیک ها برای آب بندی فاضلاب، مخازن و کانال های آب کاربرد دارند. از برخی از ماستیک ها جهت ترمیم ترک های آسفالت استفاده کنند. برخی از ماستیک ها برای آب بندی دور پنجره ها قابل استفاده هستند. ماستیک های پلی پورتان با توجه به نوع و کیفیتی که دارند از عملکرد های متفاوتی برخوردار هستند. ماستیک به دو  روش سرد و گرم قابل اجرا است. به عبارت دیگر درجه حرارت اجرای مواد در زمان اجرا تعیین کننده روش سرد و روش گرم می باشد. یکی از مزایای ویژه ماستیک های پلی یورتان این است که به صورت سرد قابل اجرا هستند. البته سطح کار باید تمیز و  عاری از رطوبت باشد.