سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترمیم و آب بندی بتن ترک خورده توسط عایق سطحی نفوذی

نظر

ترمیم و آب بندی بتن ترک خورده توسط عایق سطحی نفوذی : گاهی اوقات پیش می آید بتن ترک خورده و یا نیاز به ترمیم دارد. در این زمان بعضی افراد از بتن خالی برای پر کردن شکاف ها استفاده می کنند و یا یک لایه بتن روی لایه تخریب شده قبل اضافه می کنند. اما باید بدانید هر دو این کار ها اشتباه است و علاوه بر بالا بردن هزینه های کلی ترمیم بتن، میزان ماندگاری و عمر بتن در این حالت محدود است. در این زمان از چسب بتن که جز چسب های ساختمانی محسوب می شود برای یکپارچه سازی لایه های مختلف و بالا بردن عمر بتن نهایی استفاده می گردد. مهمترین وظیفه چسب بتن افزایش میزان چسبندگی میان بتن تازه برای چسبیدن به بتن کهنه و فرسوده، در پروژه های تعمیرانی است.

ترمیم و آب بندی بتن ترک خورده توسط عایق سطحی نفوذی

قبل از استفاده از چسب بتن و مخلوط کردن آن با سایر مواد، ابتدا باید محل مورد نظر خود را از چربی، ذرات گرد و غبار و سایر موادی که مابین لایه های بتن قرار خواهند گرفت و باعث کاهش میزان چسبندگی می شوند، پاک شود. ابتدا چسب بتن را با آب (یا حلال مورد نظر) حل کرده و پس از رقیق شدن به سیمان و شن و ماسه اضافه کنید تا حاصل ملاتی خمیری شکل و روان تهیه گردد. میزان و درصد چسب بتن اضافه شده به مواد هم از اهمیت بالایی برخوردار است. درصد مناسب برای افزودن به سیمان و شن و ماسه، 5 تا 20 درصد وزن سیمان مورد استفاده می باشد. به طور مثال اگر در ملات مورد نظر، 50 کیلوگرم سیمان در نظر گرفته شده است، مقدار ایده آل چسب بتن مابین 7 تا 10 کیلوگرم می باشد. که البته این میزان بسته به نوع پروژه و مکان مورد نظر می تواند متفاوت باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب بتن ضد آب چسب بتن ضد آب, عایق های رطوبتی ضد آب

قبل از مصرف ملات روی بتن یک لایه چسب مالیده شود تا بتن قدیمی آماده چسبیدن به بتن جدید شود. چسب بتن رقیق شده به قسمت های خشک بتن اضافه می شود. هرچه ضخامت کمتر و یا فشار وارده بر آن بیشتر باشد مصرف چسب بتن بالا می رود و لازم است قبل از کار یک لایه از محلول چسب بتن به سطح زیرین مالیده شود. در ضخامت های بالا استفاده از چسب بتن بصورت لایه لایه مناسب تر می باشد. به گونه ایی که ابتدا چسب روی بتن قدیمی ریخته شده و لایه نازک تا متوسطی از بتن جدید روی آن اضافه گردد و سپس از چسب رقیق شده استفاده شود. البته در لایه های بعدی میتوان چسب را با ملات مخلوط کرد.