سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد بهترین مواد و ملات سفت کننده پلیمری ضد سایش

نظر

کاربرد بهترین مواد و ملات سفت کننده پلیمری ضد سایش : زودگیر کننده های بتن پاشی می توانند عملکرد شیمیایی یا فیزیکی داشته باشند. مکانیزم عملکرد زودگیر کننده های با عملکرد شیمیایی بسیار شبیه به تسریع کننده ها یعنی تسریع واکنش آلومینات ها است. بسیاری از زودگیر کننده های بتن پاشی علاوه بر شتاب دادن به فرآیند گیرش سیمان، روند سخت شدن (مقاومت زودرس) آن را نیز شتاب می دهند. محصولات این دسته از افزودنی های بتن که با کد فلوئنتیس ارائه می شوند، قابل استفاده در رده های مقاومتی متوسط و بالای بتن بوده و منجر به افزایش کارایی بتن تازه می گردد. این محصولات افزودنی بتن به دلیل قابلیت بسیار بالا در کاهش مقدار آب و در نتیجه کاهش مقدار آب به سیمان ، باعث افزایش مقاومت بتن شده و نفوذپذیری آن را در برابر عواملی نظیر کلر و سولفات کاهش می دهد.

کاربرد بهترین مواد و ملات سفت کننده پلیمری ضد سایش

تنوع این دسته از محصولات افزودنی بتن به مجریان و استفاده کنندگان این فرصت را می دهد که با توجه به شرایط دمایی و آب و هوایی ، جزئیات و حجم پروژه مناسب ترین و بهینه ترین انتخاب را داشته باشند. آلومینات ها با سرعت خیلی زیادتری نسبت به سیلیکات ها هیدراته می شوند. در واقع، مشخصه های سفت شدن (از دست دادن روانی) و گیرش (جامد شدن) خمیر سیمان پرتلند تا حدود زیادی به وسیله واکنش های آبگیری آلومینات ها کنترل می شوند. سیلیکات ها که حدود 75 درصد سیمان پرتلند معمولی را تشکیل می دهند، نقش اصلی را در تعیین مشخصه های سخت شدن (روند کسب مقاومت) به عهده دارند. واکنش های آبگیری سیلیکات ها و آلومینات ها اگر چه از نظر شیمیایی به دو شیوه جداگانه انجام یم شوند ولی در عمل مستقل از هم نیستند و بر یکدیگر اندرکنش دارند. برای مثال، تسریع واکنش آلومینات ها گرمای زیادی آزاد می کند که می تواند به تسریع واکنش سیلیکات ها منجر شود. جهت اطلاع از فروشش محصول با شماره 09121754110 تماس حصل نمایید.

زود گیر کننده بتن زود گیر کننده بتن ,انواع عایق سطوح بتنی

برای درک مکانیزم واکنش شتاب دهنده ها، با یک فرض ساده انگارانه و برای سادگی می توان چنین انگاشت که در زمان شروع واکنش آبگیری، آلومینات ها بیشترین تاثیر را بر گیرش و رفتار سفت شدن و سیلیکات ها بیشترین تاثیر را بر سخت شدن و روند کسب مقاومت سیمان می گذارند. دوباره تاکید می شود که در عمل به دلیل پیچیدگی فرآیند آبگیری، مرز شفافی بین این واکنش ها به این صورت که بیان شد وجود ندارد.