سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق های رطوبتی پیش ساخته در پشت بام ساختمان

نظر

انواع عایق های رطوبتی پیش ساخته در پشت بام ساختمان : ایزوگام یک عایق پیش ساخته است که امروزه بیشتر از سایر موارد در صنعت ساختمان‌سازی و عایق‌کاری کردن ساختمان استفاده می‌شود. ایزوگام در کارخانه ایزوگام و بوسیله مواد اولیه قیر و پلی استر تولید  می‌شود. کیفیت مواد اولیه در کیفیت نهایی ایزوگام تاثیر زیادی دارد. اگر ایزوگام طبق استانداردهای ملی تولید شود، یک عایق رطوبتی مناسب تلقی می‌شود و ساختمان را در دوره‌ای 15 ساله نسبت به رطوبت ایمن خواهد کرد. عایق رطوبتی ایزوگام یک عایق سبک است و هر متر مربع آن به طور استاندارد 4 کیلوگرم وزن دارد. اگر طبق استاندارد ساخته شود از دمای منفی 40 تا مثبت 130 درجه را تحمل می‌کند و دچار شکستگی یا پوسته پوسته شدن نمی‌شود، انعطاف آن بالاست و می‌توان به آسانی و به سرعت آن را اجرا کرد.

انواع عایق های رطوبتی پیش ساخته در پشت بام ساختمان

ایزوگام نام بازرگانی گونه‌ ای از عایق رطوبتی پیش ساخته است که برای عایقبندی بام، دیوار، پی و فونداسیون، عایقکاری مخازن، زیرسازی استخر، کانالهای آب و مانند آن استفاده می شود. ایزوگام پوششی یک یا چند لایه است که برای عایق کاری سطوح در مقابل نفوذ آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات ایزوگام اغلب شامل قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر سطوح اغلب بتونی چسبانده می شود. همانطور که به خاطر دارید در گذشته بصورت سنتی عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها با آسفالت و قیرگونی انجام می‌گرفت که با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به انوع مختلف ایزوگام داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایا عایق رطوبتی پیش ساخته :

1. با دوام و مقاوم
2. کاربرد راحت و آسان
3. مقرون به صرفه و اقتصادی
4. مقاوم در برابر فشار آب بالا
5. اجازه عبور به بخار و امکان ایجاد تنفس سطح زیرین
6. مقاوم در برابر اشعه UV و شرایط آب و هوایی مختلف
7. مقاوم در برابر سایش
8. سرعت بالای انجام کار
9. قابل اجرا بر روی تمام سطوح
10. انعطاف زیاد با خاصیت پوشش درزها
11. چسبندگی زیاد به سطح زیرکار و حفظ این چسبندگی در مقابل ضربات دائم آب.

عایق پیش ساخته بام عایق پیش ساخته بام, انواع پوشش های آب بندی

یکی دیگر از انواع عایق رطوبتی عایق‌های پیش ساخته است که امروزه بسیار رایج شده است. بهترین نوع آن‌ها نمد پشم شیشه است. در دو دسته عایق پی(مخصوص پی ساختمان) و عایق بام (بام، سطوح خارجی، سرویس‌های بهداشتی، استخرها، تونل‌ها) ساخته می‌شود. عایق با روکش آلومینیوم نیز یکی دیگر از تولیدات برخی کارخانه‌های عایق پیش ساخته است که حدود 85 درصد از نور و حرارت را منعکس می‌کند.