سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واترپروف کردن کف ساختمان ها توسط مواد و مصالح نانو

نظر

واترپروف کردن کف ساختمان ها توسط مواد و مصالح نانو : آب بندی یعنی بهره گیری از یک سری مواد و مصالح به منظور ممانعت از نفوذ آب و نم درساختمان. در این میان، قیمت مایع نانو ضد آب نیز بسیار به صرفه است. به همین دلیل به راحتی می توانید آن را برای واترپروف کردن ساختمان استفاده کنید. در بخش الزامات عمومی ساختمان مباحث ملی ساختمان ایران عایق بندی ساختمان را این چنین تعریف نموده اند : حراست و نگهداری از ساختمان ها در مقابل بارش برف و باران و رطوبت خاک یک الزام است. عایق نمودن در برابررطوبت باید برای کف ساختمان که در ارتباط با سطح نمناک است، پشت بام های مسطح، کف مکان های بهداشتی در طبقه ها، دیوارهای پارکینگ ها و جداره های زیر زمین در ارتباط با زمین های مرطوب، بدنه و دیوارهای استخر و سایر مکان هایی که در ارتباط با آب هستند انجام گیرد.

واترپروف کردن کف ساختمان ها توسط مواد و مصالح نانو

این محصول در دسته مصالح مدرن قرار گرفته و جزو عایق هایی است که از فرآیند نانو در تولید آن ها استفاده شده است. از این محصول در جهت عایق بندی رطوبتی نمای ساختمان و عایق رطوبتی بام استفاده می شود و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های آن ها می توان به وزن کم و مقاومت آن در برابر حریق اشاره کرد. این محصول در دسته انواع عایق بی رنگ قرار دارد. نماهای ساختمان ها که در برابر نزولات جوی هستند باید عایق گردند. در یک ساختمان هر جا که شیرآلات آب استفاده شود باید کف فضای مربوط به آن به بهترین شیوه در آب گریز گردد. بهترین و مناسب ترین راه حل برای دستیابی به اهداف فوق استفاده از عایق رطوبتی نانو است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد رطوبت کرج عایق ضد رطوبت کرج, انواع پوشش کف سازه

موارد مصرف پوشش آب بندی کف :

  1. آب بندی و ایزولاسیون رطوبتی کف بام ها ، نمای ساختمان ها و سرویس های بهداشتی
  2. قابل اجرا بر روی ایزوگام ها و آسفالتهای قدیمی بدون نیاز به اجرای مجدد آسفالت و یا ایزوگام
  3. ایزولاسیون فونداسیون ساختمانها و سطوح در تماس باخاک
  4. آب بندی و رنگ آمیزی استخرها، سونا، جکوزی و قسمتهای در تماس با رطوبت
  5. آب بندی و ایزولاسیون دیوارها و نمای ساختمان
  6. ایزولاسیون سطوح شیبدار و شیروانی هایی از جنس گالوانیزه گرم و فلزی.

عایق رطوبتی نانو برای مقابله با آسیب ها و ضررهای که رطوبت از خود بر جای می گذارد طراحی شده است بنابراین در نقاطی که در ارتباط با آب و نم حاصل از آن هستند مانند سرویس های بهداشتی، پشت بام، استخرها، پایه های مربوط به ستون برق، پایه های پل، واتر پروف نمودن نما، آب گریز کردن کف کارخانجات و فروشگاه ها، چاله های مربوط به خطوط انتقال نفت و گازو … استفاده می شود.