سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع ملات واترپروف کننده دو جزئی سطوح بتنی در کرج

نظر

خرید انواع ملات واترپروف کننده دو جزئی سطوح بتنی در کرج : واترپروف پودری بتن محصولی است کارآمد بر پایه اسیدهای چرب که حاوی مواد پر کننده خلل و فرج بتن و مواد دافع آب می باشد. واتر پروف پودری طی واکنش با ترکیبات حاصل از هیدراسیون سیمان در داخل منافذ و حفره ها جاری شده و نقش دافع آب و رطوبت را به عهده می گیرد. وجود مقاطع متخلخل و ریز فضاهای مابین مصالح سنگی،سنگدانه ها و سایر اجزای سازنده بتن موجب بالا رفتن مقدار نفوذپذیری و افت کیفی آن می گردد. حال اگر بتنی با این مشخصات در شرایط بهره برداری مستغرق یا در محیط های مخرب از لحاظ تهاجم یون های مضر قرار میگیرد،‌ کاهش دوام بتن و بروز خرابی های ناشی از اندرکنش های شیمیایی بتن شدت خواهد یافت.

خرید انواع ملات واترپروف کننده دو جزئی سطوح بتنی در کرج

راهکار اساسی برای حل این مشکل استفاده از واتر پروف پودری بتن بهترین راه برای ساخت بتن و ملات نفوذناپذیری خواهد بود. واترپروف پودری بتن قابلیت آبگریزی شدید،‌ جایگزینی در فضاهای خالی و منافذ مؤیینه بتن،‌ آب بندی و جلوگیری از ورود یون های مخرب نظیر یون کلر به داخل بتن را دارد. نفوذ ناپذیری بتن از عوامل تعیین کننده برای پیش بینی و ارزیابی دوام و استحکام بتن می باشد. چنانچه بتن با طرح اختلاط صحیح و با نسبت آب به سیمان و مواد سنگی مرغوب تولید گردد، نفوذپذیری کاهش می یابد. مصرف مقدار کنترل شده ای از مواد واترپروف پودری بتن به مخلوط برای کاهش نفوذپذیری باعث ایجاد بتن مرغوب می گردد. در این روش مواد واترپروف در کل ماتریس بتن پخش می شود و با شروع واکنش های هیدراتاسیون، به تدریج این مواد همراه آب مازاد از بخش سخت شده خمیر سیمان دور می شوند. با حرکت آب مازاد برای فرار از ماتریس بتن کانال های موئینه شکل می گیرند و مواد واترپروف که حالا غلظت زیادی هم در آب دارند در این کانالها حرکت کرده و در سراسر سطوح آن جذب می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ملات واترپروف کننده ملات واترپروف کننده, عایق رطوبتی آب بندی

پس از تبخیر آب از سطح بتن و خشک شدن این منافذ، مولکول های مواد واترپروف به حالت ژله ای یا کریستالی در آمده و مانند یک استاپر مقطع منافذ را در کل مسیر کانال مسدود می کنند. به این طریق کل شبکه بتن به خوبی آب بند شده و مشکل مربوط به آسیب های سطحی و یا ترک های سطحی به آب بندی این بتن خللی وارد نمی کند. چالشی که در مصرف این دسته از مواد واترپروف با آن مواجهیم اینست که این مواد در حین واکنش سیمان حضور داشته و می توانند بر روند واکنش هیدراتاسیون تاثیر داشته باشند.