سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های عایق کاری حرارتی سقف های شیب دار

نظر

روش های عایق کاری حرارتی سقف های شیب دار : مهمترین بخش عایق کاری ساختمان عایق کاری سقف ساختمان می باشد.عایق کاری سقف ساختمان به دو جزء عایق کاری میانی سقف و عایق کاری خارجی بام تقسیم می شود. تاثیرگذارترین بخش عایق کاری سقف استفاده از عایق حرارتی در سقف میانی بوده که در صورت عایق کاری با پشم سنگ می توان مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را تا 35 الی 45 درصد کاهش داد.این بدان معنی بوده که در فصل زمستان می توان 5 الی 7 درجه سانتیگراد دمای داخلی را گرمتر و در فصل تابستان تا 10 درجه سانتیگراد دمای داخل ساختمان را خنک تر نمود.

روش های عایق کاری حرارتی سقف های شیب دار

در صورتی که ساختمان در منطقه ای گرم و رطوبتی بنا شده باشد، در ماههای گرم سال در خارج ساختمان بخار آب بیشتر خواهد بود و در صورت نفوذپذیری عایق حرارتی در برابر بخار آب بایستی در دو سمت عایق حرارتی بخاربند تعبیه شود. در ساختمانهایی که پوشش سقف فلزی است یک لایه ی هوای قابل تهویه به صورت طبیعی در زیر پوشش سقف تعبیه می شود تا کارایی و طول عمر آن افزایش یابد. عایق بندی سقف شیروانی از مهم‌ترین قسمت‌های عمرانی در بخش‌های شمالی کشور و حاشیه شهرهای پرباران و باغ‌ها و ویلاهاست.  ساختار سقف های شیروانی به گونه ای است که انرژی زیادی را هدر می‌دهد و برای جلوگیری از این اتفاق باید بهترین عایق زیر شیروانی را انتخاب کرد. سقف های شیبدار به دو دسته سرد و گرم طبقه بندی میشوند و این بسته به محل قرارگیری عایق حرارتی دارد. در صورتی که عایق حرارتی بر روی سقف طبقه زیرین زیر شیروانی نصب شود آنرا سرد می نامند به این خاطر که در این حالت اتاق زیر شیروانی عایق نبوده و نسبت به سایر قسمت های ساختمان سرد میباشد. در حالتی که عایق حرارتی در خود سقف شیبدار بکار رود اتاق زیر شیروانی نیز مانند سایر قسمت ها دمای مطلوبی داشته و در مصرف انرژی کاهش بیشتری مشاهده خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش سقف شیبدار پوشش سقف شیبدار, عایق حرارتی سقفی

این نوع عایق، از عایق های صوتی و حرارتی است که مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش دارد و در صورتی که در معرض آن قرار گیرد، گاز سمی تولید نکرده و منجر به گسترش آتش نخواهد شد. از دیگر مزایای عایق پشم شیشه سبکی آن است که به دلیل وزن کم، بار اضافی بر سازه وارد نمی شود و روشی مناسب برای عایق بندی سقف شیروانی است. علاوه بر این مزایا، پشم شیشه نوعی عایق حرارتی سقف شیروانی است که در برابر سرما و گرما و انتقال صدا نیز بسیار مقاوم است.