سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های رطوبتی قیری آب بندی سطوح مختلف سازه

نظر

بهترین عایق های رطوبتی قیری آب بندی سطوح مختلف سازه : عایق های رطوبتی انواع مختلفی دارند در ایران نیز از گذشته استفاده از این مصالح به عنوان پوشش های ضد رطوبت و بارندگی مرسوم بوده است. قیر و گونی یکی از مصالح قدیمی است که گذشته تا کنون بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه با گسترش علم مصالح نوینی به عنوان عایق های رطوبتی تولید است که علاوه بر انعطاف پذیر بودن دارای ضخامت کمی می باشند و می توانند با توجه به محیط اجرا انتخاب گردند. از جمله انواع پوشش های محافظ و عایق های رطوبتی می توان به عایق های رطوبتی نانو،عایق های رطوبتی پلیمری (انواع پلاستیک و الاستیک)، عایق های پیش ساخته، ضد رنگ ها،‌ماستیک ها و…. اشاره کرد.

بهترین عایق های رطوبتی قیری آب بندی سطوح مختلف سازه

پرایمر قیری آبی محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با آب را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد.پس از خشک شدن پرایمر قیری آبی در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر قیری آبی از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها و بازهای ضعیف و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد پرایمر قیری آبی :

 پرایمر قیری آبی را با 15 تا 20 درصد آب رقیق کرده و با استفاده از قلم مو یا غلتک در موارد زیر اجرا کنید:

– پرایمر قیری آبی مناسب جهت محافظت از بتن های مدفون در خاک

– عایق کاری دیوارها، سقف ها، استخرها و مخازن آب با استفاده از پرایمر قیری آبی

– پرایمر قیری آبی مناسب جهت پوشش دهی لوله های سیمانی یا فلزی

– ایجاد لایه محافظ در برابر بخار با استفاده از پرایمر قیری آبی

– استفاده به عنوان آسفالت سرد در صورت اختلاط پرایمر قیری آبی با ماسه مناسب.

کاربرد پرایمر قیری آبی کاربرد پرایمر قیری آبی, عایق های رطوبتی قیری

پرایمر قیری آبی در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود و همچنین از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، فاقد آلودگی و سازگار با محیط زیست، غیر قابل اشتعال، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها و بازهای ضعیف و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است. همچنین عایق پرایمر قیری نیاز به گرم کردن با شعله ندارد و قابل استفاده در هر دمایی می باشد.