سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق چند منظوره ایزوهم دیوار و سقف در کرج

نظر

فروش عایق چند منظوره ایزوهم دیوار و سقف در کرج : عایق چند منظوره ایزوهم با هدف فرهنگ سازی بحث عایق کاری در ساختمان به جهت استفاده بهینه از انرژی ایجادی مکانی آرام و بالا برد سطح کیفی ساختمان با بروزترین تکنولوژی های دنیا قدم به عرصه صنعت عایق کاری کشور نهاده است. عایق های حرارتی ایزوهُم با ضریب هدایت حرارتی پایین و صرفه جویی در مصرف انرژی در فصول مختلف ، از تعریق دیوار های داخلی ساختمان و داخل کمد دیواری ها جلوگیری می کند. عایق حرارتی ایزوهم دارای وزن سبک و کاملا انعطاف پذیر بوده و از نظر بهداشتی مورد تایید سازمان های معتبر کشور می باشد. با کمترین سرمایه می توانید هزینه های مصرف انرژی خود را کاهش دهید . عدم جذب رطوبت در عایق حرارتی ایزوهُم این عایق را نسبت به عایق های دیگر متمایز ساخته است.

فروش عایق چند منظوره ایزوهم دیوار و سقف در کرج

در صورت وجود عایق حرارتی ایزوهم در دیوارها این تبادل هوای گرم و سرد صورت نمی گیرد و در نتیجه با میزان اندکی از سرمای خنک کننده می توان هوای مطبوع منزل را تامین کرد. در فصول سرد هم بدین صورت خواهد بود و با برخورد هوای سرد به دیوارها هوای گرم تولید شده توسط سیستم های گرمایشی به راحتی خارج میگردد. در امر ساختمان سازی باید در نظر داشت که یکی از مهم ترین عوامل برای یک ساختمان مناسب امر عایقکاری می باشد. چرا که ساختمان بدون عایق مانند پوشیدن لباس تابستانی در زمستان و بر عکس . برخورد بین هوای گرم و سرد باعث تعریق می گردد. با توجه به این مهم می توان گفت که اگر عایق مناسب مورد استفاده قرار نگیرد دچار مشکلات متعددی خواهیم شد. یک عایق حرارتی مناسب باید علاوه بر اینکه بتواند در مقابل سرما و گرما ساختمان را حفظ کند باید بتواند در مقابل رطوبت هم مقاوم باشد. عایق حرارتی ایزوهُم علاوه بر ضخامت ناچیزی که دارد می تواند یک عایق رطوبتی مناسب برای دیوارها باشد. چراکه جذب رطوبت ندارد و می تواند دیوارها را در مقابل رطوبت مقاوم سازد. یک عایقکاری مناسب باید از تبادل هوای داخل و خارج به خوبی جلوگیری کند. هزینه ی عایق کاری برای ساختمان بسیار ناچیز می باشد ولی با گذشت زمان متوجه خواهیم شد که هزینه های مصرفی ذخیره شده برای انرژی بسیار چشم گیر خواهد بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری با ایزوهم عایق کاری با ایزوهم, پوشش دیوار صوتی

عایق حرارتی ایزوهم نیز ساخته شده از الیاف PES و با ضخامت متناسبی که دارد از نفوذ آب و رطوبت به مکان جلوگیری می کند. علاوه بر آن خاصیت مکانیکی بالا و ضد باکتریایی این محصول باعث شده که در صورت قرار گیری در برابر شرایط مرطوب محل رشد و نمو باکتری و قارچ نشود. در نهایت اینگونه می توان بیان کرد که هزینه برای این محصول با توجه به کارآیی و عمر بالایی که دارد می تواند در مقایسه با محصولات مشابه و کارایی و طول عمر پایین مقرون به صرفه و کاری عاقلانه باشد.